מבזקיםפוליטי / מדיני

ה'גוועלד' של מרצ: "אנחנו בסכנה, האמת היא שאני ממש מודאגת"

זהבה גלאון, יו"ר מרצ פרסמה היום (שישי) הודעה בדואר האלקטרוני לרשימת התפוצה שלה ובה התריעה מפני מצב שבו מרצ לא תעבור את אחוז החסימה. גלאון הזהירה כי אם מרצ לא תעבור את אחוז החסימה, הגוש כולו המתנגד שנתניהו יחזור לשלטון יתרסק ואז יהיו לגוש הימין 61 מנדטים שעלולים להוביל אותו שוב לממשלה בראשותו.

"שלום לכם, אני רוצה לפנות אליכם באופן אישי, בלי התיווך של כלי התקשורת והאולפנים, כדי לשתף אתכם במה שאנחנו רואים כאן במטה הבחירות של מרצ." כתבה גלאון והוסיפה, "האמת היא שאני ממש מודאגת. זה לא קמפיין הפחדה. זאת פשוט המציאות. מרצ נמצאת כרגע על הקשקש. מתנדנדת קרוב קרוב לאחוז החסימה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גלאון הסבירה כי "בסקרים האחרונים מרצ עומדת באזור המסוכן, ממש על חוט השערה ולכן הלחץ אדיר. גם אם זה נראה לכם כאילו מרצ בטוחה, הדינמיקה של יום הבחירות עלולה לשאוב ממרצ כמה אלפי קולות שיפילו אותה ואת המחנה כולו. מרצ נעה כעת בין 4 ל-5 מנדטים, וזה המקום הכי מסוכן להיות בו. הנפילה מתחת לאחוז החסימה יכולה להתרחש מבלי שנרגיש. מספיקים כמה בניינים בתל אביב שילכו להצביע למפלגה אחרת – ומרצ נופלת, ואיתה הגוש נופל."

"אנחנו לא יכולים לקחת את ההימור הזה" הזהירה גלאון והבהירה כי "לא להצביע מרצ – יכולה להיות טעות קטנה עם השלכות אדירות, שכולנו נתחרט עליה. מי שלא יצביע מרצ עלול לתפוס את הראש ב-22:00 מול המדגם כשיגלה שהיא לא עברה את אחוז החסימה, והגוש כולו התרסק. לכן אני מבקשת מכם: כדי שנוכל לישון בשקט בלילה, כדי שלא נתעורר ב-2 לנובמבר לבוקר של אסון – תעשו את הדבר הנכון. תצביעו מרצ, ותביאו אתכם שני בני משפחה וחברים. קולות בודדים יכריעו אם מרצ תהיה בפנים ונתניהו ייחסם, או שמרצ תיעלם ונתניהו ישיג 61 בקלות."

צילום: דוברות מרצ

"אבל אני אומרת לכם דבר נוסף שרואים במחקר: זה עוד לא מאוחר." הוסיפה גלאון, "זה נמצא בידיים שלנו. לכן אני קוראת לכל מי שהצביע מרצ בפעם הקודמת, וגם למי שמעולם לא הצביע מרצ – בשלישי הקרוב חייבים לצאת לקלפי, להביא את המשפחות והחברים ולהצביע מרצ. כי הפתק של מרצ יהיה הפתק שיכריע את הבחירות מסיבה אחת פשוטה: אם אין מרצ, לנתניהו ובן גביר יש 61. הקול שלכם יכריע."

Back to top button