מבזקיםתאונות דרכים

ערב שישי קטלני: שני הרוגים בתאונות דרכים בכבישי הארץ

לילה לא שקט בכבישי הארץ. גבר כבן 40 נהרג בכביש 471 סמוך לפתח תקווה ובכביש 75 בעמק יזרעאל נקבע מותו של צעיר בן 23.

רוכב אופנוע בן 41, תושב ראש העין, נפגע אמש (שישי) מרכב בכביש 471 ממחלף שעריה למזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

החובשים של מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס סיפרו: "היינו בנסיעה בנתיב הנגדי כשראינו את התאונה. מיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א וביצענו פרסה על מנת להגיע לפצוע ששכב מחוסר הכרה על הכביש. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה והפראמדיק בניידת טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממגן דוד אדום נמסר כי " בשעה 22:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 471 ממחלף שעריה למזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 41."

בוחני התנועה של מרחב שרון במשטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

תאונת דרכים קטלנית - כביש 471 - פתח תקווה
צילום: דוברות המשטרה
תאונת דרכים קטלנית - כביש 471 - רוכב אופנוע - פתח תקווה - מד"א לילה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר פחות משעתיים הוזעקו צוותי מד"א במרחב גלבוע בעקבות דיווח על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב בכביש 75 סמוך לכפר מנשיית א זבדה שבעמק יזרעאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לרוכב האופנוע, צעיר בן 23 תושב אכסאל, וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א מוחמד חבשי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה, הרכב והאופנוע עלו האש ונשרפו. הרוכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 23:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על ת.ד בין אופנוע לרכב בכביש 75 סמוך למנשית זבדה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של רוכב האופנוע, גבר בן 23."

לזירת התאונה הגיעו כוחות משטרה ובהם חוקרי תאונות דרכים ממרחב העמקים. מחקירה ראשונית של התאונה עולה, כי נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים נמלטו מהזירה לאחר שהציתו את הרכב. הנהג, בן 28 שנזקק לקבלת טיפול רפואי לאחר שנמלט מהזירה, פונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים ושם נעצר.

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה הקטלנית.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במהלך הלילה, נפצעו גם שני גברים בתאונות דרכים שאירעו בפתח תקווה. רוכב אופניים חשמליים כבן 30 התנגש ברכב חונה ברחוב ביאליק בעיר ופונה לבית החולים בילינסון במצב בינוני-קשה עם חבלת ראש.

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "הפצוע שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופניים כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים - פתח תקווה - מד"א לילה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה אחרת שאירעה סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התהפך רכב ברחוב משה דוד מייזנר בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 19 ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר כשהוא במצב בינוני עם חבלה בראש ובגפיים.

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

Back to top button