חדשות הארץמבזקים

הלב נקרע: הותר לפרסום שם הנרצח בפיגוע הירי, בנו ביקש מהציבור להגיע להלוויתו

רונן חנניה ז"ל הוא הנרצח מהפיגוע שביצע המחבל אמש (מוצ"ש), סמוך לביתו של חה"כ איתמר בן גביר בקרית ארבע. בפיגוע הרצחני נפצע אדם נוסף באורח קשה ושניים נוספים במצב קל.

דניאל, בנו של רונן ביקש מהציבור להגיע להלוויתו: "אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים".

מהמועצה המקומית קרית ארבע-חברון נמסר: "המועצה המקומית קרית ארבע חברון אבלה על הירצחו של הקדוש רונן חנניה הי"ד שנרצח אמש בידי בני עוולה בעיר האבות קרית ארבע חברון. הלוויתו תתקיים היום יום ראשון 30.10.22 בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים. המועצה ממשיכה ללוות את בני המשפחה ותסייע להם ככל האפשר בשעה קשה זו. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, ספד לחנייה ז"ל ואמר: "יחד עם כל עם ישראל אני כואב את הירצחו של רונן חנניה ז״ל ושולח תנחומים למשפחתו. מאחל רפואה שלמה לפצועים. כל הכבוד לרבש״צ וללוחם שחתרו למגע, חיסלו את המחבל הרוצח ומנעו עוד נפגעים. אויבינו, למעלה מ-120 שנה, אינם מבדילים בינינו וזוממים לפגוע בכל אחד מאיתנו. רק ביחד נתגבר. נפתלי בנט."

רונן חנניה ז"ל - פיגוע ירי - חברון
רונן חנניה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button