חדשות הארץמבזקים

סמוטריץ' ספד לנרצח בפיגוע הירי: "היש סתירה גדולה יותר ממוות ומחיים?"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ספד לפני זמן קצר (ראשון) לנרצח בפיגוע הירי שאירע אמש בקרית ארבע, רונן חנניה ז"ל.

"רונן, אתה קדוש, חיית חיים קדושים בעיר האבות. חיית חיים קדושים של תורה של אמונה של חסד של אהבת הבריות. מסרת את נפשך בחיים ואתה מתת על קידוש השם אבל הרצח שלך הוא חילול ה נורא ואיום." פתח סמוטריץ' את דבריו.

עוד הוסיף יו"ר הציונות הדתית ואמר: "כל רצח של יהודי הוא חילול ה׳. כדי להרבות קידוש השם אנחנו אומרים קדיש.כשיהודים לא יכולים להסתובב בבטחה, בשלום, בגאווה, בארץ ישראל אין לך חילול השם גדול מזה. זה חילול השם שבידיים שלנו להסיר. בידיים שלנו אפשר להפסיק את זה, בסור מרע , במאבק עיקש מול האויב, בלי לגמגמם ובלי להתבבל, בלדעת מי האויב ומי האוהב, ולדעת מי האויב ואיך מנצחים אותו. והרבה קידוש השם שנעשה טוב- בניין הארץ ובניין חברון ובבניין ארץ ישראל כולה. וזה בידיים שלנו- להסיר את החילול השם הגדול הזה. "הטוב לכל ורחמיו על כל מעשיו" יכול להיות דבר כזה? היש סתירה גדולה יותר ממוות ומחיים? כותב הנביא יחזקאל "ואומר לך בדמייך חיי". לאורך שנות ההיסטוריה הדמים האלו מוסיפים חיים, חיים של קדושה ואחדות כנו חייו של רונן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר הכנסת סמוטריץ' סיים את הספדו בהבטחה להמשיך את דרכו של רונן ז"ל: "ביום רביעי המנוח היה אמור לחגוג יומולדת חמישים, ואנחנו נלך בדרכו חמישים ועוד חמישים ועוד חמישים ואנחנו נלך בדרכו ונוסיף חיים וקדושה בארץ ישראל ונמשיך לבנות את קרית ארבע ואת חברון."ומחה ה' דמעה מעל כל פנים"."

בצלאל סמוטריץ' - הספד - רונן חנניה ז"ל
צילום: ללא קרדיט

Back to top button