מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד בישיבת סיעת יש עתיד: "את מה שהתחלנו אי אפשר כבר לעצור"

ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת הסיעה, 20 שעות לפתיחת הקלפיות. לפיד התייחס לבחירות והעלה את הישגי הממשלה, לטענתו.

מדברי ראש הממשלה לפיד בעניין הבחירות: "מדינת ישראל הולכת מחר לבחירות. אנחנו צריכים להמשיך את מה שהתחלנו. פחות מ-24 שעות לבחירות המסע שלנו רק התחיל. בכל מקום בארץ יש עכשיו אנשים שעובדים קשה כדי לוודא שנמשיך. דתיים וחילונים, גאים וסטרייטים, יהודים וערבים, פריפריה ומרכז. האנשים האלה מבינים מה שלא מבינים הציניקנים. את מה שהתחלנו אי אפשר כבר לעצור. זו תנועה גדולה מדי, חזקה מדי, מלאת אמונה. אנחנו עושים את זה בשביל הילדים שלנו, ואין דרך לעצור אנשים שנאבקים בשביל הילדים שלהם. אנחנו ננצח בבחירות האלה בדרך היחידה שאנחנו מכירים: בזה שנעבוד יותר קשה מכולם. בזה שנגיע לכל מקום, לכל יישוב, לכל מצביע וכל מתלבט. נגיע אליהם ונגיד להם, במה אתם בוחרים? בשנאה ומריבות או בילדים שלכם? במה אתם בוחרים, בכעסים של העבר, או בטוב המשותף של העתיד."

עוד הוסיף לפיד ואמר: "אני אף פעם לא האמנתי שישראל מחולקת ל"אנחנו" ו"הם". כולנו אוהבים את המדינה, כולנו פטריוטים וציונים ורוצים לחיות פה ביחד. אני פונה מפה למצביעים שלא הצביעו לי בעבר ומבקש מכם הזדמנות לעבוד יחד אתכם. מגיע לכל הישראלים – לכולם, ימנים ושמאלנים, ליכודניקים ויש עתידניקים – את הדבר הבסיסי ביותר: ממשלה של אנשים הגונים וחרוצים, שיעבדו בשבילם קשה. הוכחנו בארבעת החודשים האחרונים שאנחנו יודעים איך להנהיג את המדינה. מבצע "עלות השחר" בעזה, ריסוק "גוב האריות" בשכם וג'נין, ההסכם ההיסטורי עם לבנון, "הצהרת ירושלים" עם הנשיא ביידן, עצירת הסכם הגרעין עם איראן, הסכם המורים, הסכם המתמחים, רפורמת התקנים שתוריד את יוקר המחיה. אם זה מה שעשינו בארבעה חודשים, תחשבו מה נוכל לעשות בארבע שנים. אז אני רוצה להגיד לאזרחי ישראל, מחר, כשתכנסו מאחורי הפרגוד כדי להצביע, תזכרו שהקול שלכם נשמע. אתם אלה שקובעים. אתם תחליטו מחר לאן אנחנו הולכים. בחזרה אל הסכסוכים של העבר, או קדימה, אל העתיד של הילדים שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יאיר לפיד - יש עתיד
צילום: אלעד גוטמן

Back to top button