מבזקיםפוליטי / מדיני

סמוטריץ' תוקף את כסיף: "מבחינתו אפשר לרצוח את אשתי, את ילדיי ואותי"

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב לפני זמן קצר (שני) לדבריו של חה"כ עופר כסיף הבוקר, על כך שהפיגוע בקריית ארבע הוא לא טרור ומי שגר שם כ"קוץ בגרון", לא נחשב לאדם חף מפשע.

"שמעתי עכשיו בזעזוע את הדברים הנוראים של עופר כסיף שמבחינתו אפשר לרצוח את אשתי, את ילדיי ואותי ועוד חצי מיליון מתיישבים ביהודה ושומרון." פתח סמוטריץ' את דבריו והוסיף, "הדבר הזה נורא. הוא השותף של יאיר לפיד ובני גנץ, איתו הם הולכים להקים בלוק חוסן רק בגלל שנאת נתניהו. אתם השתגעתם?! כדי למנוע את זה, כדי להעיף את עופר כסיף וחבריו לכל הרוחות, הימין צריך לצאת בהמוניו להצביע, להקים ממשלה ציונית יהודית טובה, להחזיר את הביטחון, את האחווה ואת הגאווה הלאומית למדינת ישראל".

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב גם הוא לדבריו של עופר כסיף שסירב לגנות את הפיגוע בחברון: "עופר כסיף הוא הסיבה שצריך לצאת מחר להצביע ולהביא את הניצחון לימין בבחירות. חוק גירוש תומכי הטרור שנביא לכנסת יחול בדיוק על חברי כנסת כמו עופר כסיף, שתומך בטרור. זה תלוי במצביעי הימין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המחנה הממלכתי בתגובה לדבריו של ח״כ עופר כסיף: ״עוד אמירה אומללה ומקוממת של ח״כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת. לא מתקבל על הדעת שנבחר ציבור בישראל תומך במחבלים ומעודד אותם להמשיך ולשפוך את דמם של אזרחים ישראלים. עופר כסיף מוכיח פעם אחר פעם שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ושלא ניתן להישען עליה."

Back to top button