מבזקיםפוליטי / מדיני

"עסקת השוחד של נתניהו-בן גביר נחשפה: ביטול המשפט תמורת תיק הבט"פ"

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, הגיעה היום (שני) בצהריים אל מטה ההמרצה הטלפוני יחד עם נבחרת העבודה לכנסת ה-25, שם קיימה הצהרה לתקשורת. בהמשך שוחחה עם מתלבטות ומתלבטים באחת מהעמדות הטלפוניות ושכנעה אותם להצביע למפלגת העבודה.

במהלך המפגש אמרה מיכאלי: "ראינו השבוע את עסקת השוחד הפוליטי של ביבי- בן גביר – משפט תמורת בט"פ, כולנו מבינות את הסכנה החמורה בזה. ראינו גם אתמול את התחקיר על המאמץ והכסף שנתניהו משקיע בלהרדים ולייאש את החברה הערבית כדי למנוע מהן ומהם להצביע. האמת היא, שהוא מנסה להרדים ולייאש את כולנו, את כל המחנה שרוצה כאן מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. הוא רוצה למנוע גם מאיתנו ללכת להצביע כי הוא יודע שאנחנו הרוב. אם כל מי שרוצה מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית שהשלטון שלה דואג לאזרחיות ולאזרחים ולא לאינטרסים האישיים שלו, ילך ותלך להצביע ותשכנע את כל אחד ואחת מהסביבה שלנו, מהמשפחה ומהחברים ללכת להצביע, ולהצביע נכון, נתניהו יפסיד וילך הביתה. לפני שנה וחצי ניצחנו ובגדול, אין שום סיבה שלא ננצח השנה עוד יותר בגדול, אם רק נלך להצביע ולהצביע נכון".

"היום אנחנו חוזרות וחוזרים הביתה, לאמת ולתקווה. מפלגת העבודה היא ההצבעה האסטרטגית הנכונה והטובה ביותר בבחירות האלה. היא מבטיחה גם ניצחון לגוש וממשלה בראשות לפיד וגם את הערכים, האמת והתקווה של מפלגת העבודה. כולנו יודעות ויודעים שבלי עבודה חזקה אין ללפיד ממשלה. זה הזמן לעשות את הבחירה האסטרטגית הנכונה. והבחירה הזאת אסטרטגית במיוחד לנו חברות יקרות. אנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו ממשלה שבה מישהו אחר יחליט עלינו, על הזכויות שלנו, על הגוף שלנו ושל  הילדות שלנו. אז מחר אנחנו נוהרות ונוהרים לקלפיות בכל הכוח ומחזירות את האמת והתקווה ובגדול". הוסיפה שרת התחבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מרב מיכאלי
צילום: דוברות מפלגת העבודה
מרב מיכאלי
צילום: דוברות מפלגת העבודה
מרב מיכאלי
צילום: דוברות מפלגת העבודה

Back to top button