מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקפו במקלות ברזל, נמלטו והותירו אותו מדמם ורועד על רקע סכסוך משפחתי

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד נבין בן מחמוד אלחוציני, איהאב בן מחמד חוסייני, והיב בן מחמד חוסייני, תושבי ירושלים כבני 34-27, שתקפו את המתלונן על רקע סכסוך משפחתי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי – נבו, על רקע סכסוך משפחתי בין המתלונן לאשתו, אירע אירוע אלים בבית משפחתה של אשתו בה היו מעורבים, בין היתר, שניים מהנאשמים. לאחר האירוע שוחח אחד הנאשמים עם המתלונן בטלפון, במהלך השיחה איים על המתלונן ודרש ממנו לגלות לו את מיקומו. בהמשך ובעקבות הסכסוך החליטו הנאשמים ובני משפחה נוספים לתקוף את המתלונן.

לפני כשלושה שבועות הגיעו הנאשמים לתחנת דלק ברשות הפלסטינית והמתינו למתלונן. אז תקפו אותו באמצעות מקלות עץ וברזל. כעבור מספר דקות, ברחו הנאשמים מהמקום כשהם מותירים את המתלונן חבול בכל חלקי גופו, מדמם ורועד. המתלונן פונה מהמקום ואושפז בבית החולים. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן חבלות חמורות בכל חלקי גופו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, בגין ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ואיומים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

כתב אישום אלחוציני וחוסייני
אילוסטרציה

Back to top button