חדשות הארץמבזקים

לראש מועצת שומרון נמאס מהתאונות: "זו הפקרות ששרת התחבורה וכל הדרג שמסביב, היה יכול למנוע"

אנשי אגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון והאגף לשירותים חברתיים, קפצו היום (שני) לזירת תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 60, בצומת רחלים למתן מענה ראשוני לפצועים. יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הנחה את אנשי המקצוע במועצה לתת מענה ראשוני על פי הצרכים והגיע בעצמו למקום.

ראש המועצה דגן אמר במקום התאונה: "תאונה קשה לעם ישראל ולהתיישבות בשומרון כולה, הצוותים לשירותים חברתיים של מועצה אזורית שומרון מלווים את הישובים הרלוונטיים בפעולות שנדרשות כרגע. התאונה הקשה הזו הייתה יכולה להימנע. במשך שנים צעקנו ופעלנו כדי שהמקום הזה יוגדר כמוקד סיכון, עם השקעה תחבורתית שתמנע את התאונות שהתרחשו כאן ואת התאונה שקרתה כאן עכשיו. כששרת התחבורה מירב מיכאלי נכנסה לכהן כשרת התחבורה היא עצרה את התקצוב של פרויקטים רבים ובתוכם את הפרויקט להסדרת הצומת ולאחר למעלה משנה של מאמץ הצלחנו להביא לתחילת עבודות. התאונה הזו לא הייתה צריכה לקרות".

עוד הוסיף דגן ואמר: "הממשלה מתייחסת ליהודה ושומרון כאזרחים סוג ד' במדינת ישראל, אין כאן מספיק שוטרים לאכיפה, בוודאי על רקע הנהיגה הברברית אצל רבים ב"רשות הפלשתינאית". יש כאן תת תקצוב של פרויקטים שנוסעים בהם גם יהודים וגם ערבים. התאונה הזו הייתה יכולה להימנע. הממשלה הזו לא סופרת את יו"ש, הממשלה הזו פוגעת בנו וזה עולה לנו בדם, בתאונות דרכים, זה עולה לנו בדם של הרוגים בפיגועים, התאונה הזו הייתה יכולה להימנע, זו הפקרות ששרת התחבורה ושכל הדרג שמסביב, היה יכול למנוע. אנחנו נלווה את הישובים ואת המשפחות, בזמנים הקשים הללו, נתפלל לרפואתם של הפצועים ונזעק כנגד העוול הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: רועי חדי

Back to top button