מבזקיםפוליטי / מדיני

יום לבחירות: התכתשות בין גנץ לנתניהו – "כך מתנהג מנהיג לאומי? זאת בושה וחרפה"

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, התראיין הערב (שני) ליומן הערב של גל״צ, בו תקף את מדיניות שר הביטחון, בני גנץ. גנץ עלה להתראיין מיד אחריו, והגיב למה שבסביבת גנץ מכנים "שקרים" שאמר נתניהו.

גנץ השיב ותקף את נתניהו תוך שהוא מעלה את הטון: ״אבל הביבי השקרן הזה לא מסוגל להגיד שום דבר אמיתי באמת, אז אני אומר לכם ביבי מסכן את מדינת ישראל. דרך זה שהוא ייתן לשונאים כמו בן גביר וסמוטריץ' שביחד לא שירתו שנתיים ביחד, אחד שירת שנה ומשהו ואחד לא שירת בכלל. והם מתיימרים להבין בביטחון כאילו עשרות ומאות שנות ניסיון שיש לאנשים מסביב לא קנו."

"כשנכנסו לקסבה עכשיו עם לוחמי הימ״מ ולוחמי צה״ל, צה״ל לקח על עצמו סיכונים? על מה הוא מדבר בכלל ? הוא לא יודע? הוא לא היה בחדרים ? הוא לא מכיר את הדילמות האלה? הוא פונה לרגש הכי נמוך של אנשים שלא מבינים בכלום. כך מתנהג מנהיג לאומי? זאת בושה וחרפה." אמר גנץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ואני ממש מקווה שהציבור בישראל יבין שיש לו עסק עם שקרן שמסובב את כל הסיפור לטובתו האישית והוא ימנה את האנשים הכי קיצוניים לתפקידים הכי קיצונים להציל את עצמו ממשפט. שום דבר לא מענין אותו, לא מדינת ישראל לא הדרך שלה אך ורק הוא.״ הוסיף שר הבטחון.

ארכיון. צילום : דוברות הכנסת – עדינה ולמן

Back to top button