כלכלהמבזקים

נחתם הסכם קיבוצי מיוחד הכולל תוספת שכר ומענק לעובדי המשרד לשירותי דת

ההסתדרות, משרד האוצר, המשרד לשירותי דת ונציגי העובדים בו, חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי מיוחד בנוגע לקבורה בחירום. ההסכם מגיע בתום מו"מ שהובילה ההסתדרות במרחב ירושלים בראשות דני בונפיל, והוא מסדיר את תחום הקבורה בחירום ברמה הלאומית (בכלל זה מגפות, אסונות טבע וכו'), שעבר לאחריות המשרד כבר ב-2016.

ההסכם, שיחול על כ-65 עובדי המשרד לשירותי דת, מעניק שדרוגים ותוספות בגין הוספת תחום משמעותי לעבודתם. בנוסף, העובדים יהיו זכאים למענק אשר יינתן בשתי פעימות.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת גל שם-טוב: "עובדי המשרד לשירותי דת הם סיירת מובחרת. ההסכם שנחתם יש בו בכדי להביע את הערכה של המדינה לפעילותם. אני מודה להסתדרות, לוועד העובדים ולאוצר על כך שהגיעו לגמר טוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר ועד עובדי המשרד לשירותי דת קרן שירוני: "לאחר מאבק ארוך, ההסכם שנחתם מהווה הכרה לעבודת הקודש של עובדי המשרד. הסכם זה מהווה אבן דרך נוספת במאבק לשיפור תנאי עובדי המשרד. אני מודה ליו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים ולצוותו על הגיבוי והתמיכה לאורך כל הדרך".

את המו"מ ליוו מזכירת איגוד מקצועי במרחב ירושלים עו"ד לירון ביטון, עו"ד אורנה נבון כהן מהלשכה המשפטית במרחב ירושלים ועו"ד מאיה פרנקו מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי.

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button