כלכלהמבזקים

במסגרת הסכם קיבוצי מיוחד: תוספות שכר ומענקים לעובדי תיאטרון בית לסין

ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו, הנהלת בית לסין וועד העובדים, חתמו היום (שני) על הסכמים קיבוציים מיוחדים. ההסכמים מתייחסים לעובדי ומנהלי הצגה, מלבישות, אביזרניות, ופיאניות וכן לסגל הטכני. ההסכמים נחתמו במעורבות וסיוע הסתדרות המעו"ף בראשות עו"ד גיל בר-טל ותוקפם עד חודש ספטמבר 2025. ההסכמים כוללים בין היתר תוספות שכר, מענקים, זכאות לתשלום אש"ל, תוספת ביגוד, גמול בעד עבודה בשבת, קרן השתלמות ועוד.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "אני מברך על הסכם מצוין ומאחל למערכת יחסי עבודה טובה ויציבה בתיאטרון. אני מאמין בתרבות ובהמשך מעמדו של בית לסין בהנהלת ציפי פינס כתיאטרון מוביל ומצליח. תודה לעו"ד ערן שלום ולצוות מרחב תל-אביב בראשות גרשון גלמן על מקצועיות ונחישות לטובת העובדים וזכויותיהם גם בשעת משבר".

יו"ר מרחב תל אביב-יפו בהסתדרות, גרשון גלמן: "בתום שנה וחצי של משא ומתן קשה ומורכב כאשר ענף התרבות כולו יצא ממעגל הקורונה ושב לפעילות, הצלחנו להגיע להסכם טוב המשפר את תנאי העבודה והשכר של עובדי התיאטרון. אני מודה לצוות ההסתדרות שעמל וטרח על הסכם זה. וכן למנכ"לית בית לסין ציפי פינס, מנהל משאבי אנוש יוסי זוידוביץ, ועוה"ד קובי אמסלם ואסף ברנזון. הערכה עמוקה גם לחברות ועד מנהלות הצגה, אביזרים, מלבישות ופאניות אורנה דויטש ודנה כהן. כולי תקווה ששיתוף הפעולה ההוגן עם הנהלת בית לסין יימשך לטובת כל הצדדים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במו"מ היו מעורבים מטעם ההסתדרות: רכזת איגוד התיאטראות עליזה אליהו, מהמחלקה המשפטית במרחב עו"ד חגית רימון, מזכיר איגוד מקצועי בהסתדרות המעו"ף ערן שלום ושונטל קולט מאגף הכלכלה בהסתדרות.

הסכם קיבוצי - ההסתדרות - בית ליסין
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button