מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח בהרצליה: אישה בת 68 נדקרה למוות, בעלה נעצר ע"י המשטרה

אישה בת 68 נמצאה לפני זמן קצר (שלישי) כשהיא מחוסרת הכרה בבית ברחוב הקרן בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותה ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות ונאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום במד"א בנימין סעדיה סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ערן קוזחי ראש צוות זק"א ת"א בהרצליה מספר: "מדובר באירוע טראגי וקשה. כשהגענו למקום מצאנו אישה כבת 66 עם סימני פציעה קשים כשהיא ללא סימני חיים. אני יחד עם מתנדבים נוספים מסניף הרצליה נמצאים במקום ומסייעים למז"פ ולכוחות המשטרה תוך דאגה לכבוד המת. הממצאים הרבים בזירה יועברו לקבורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
רצח בהרצליה
צילום: דוברות זק"א תל אביב
רצח בהרצליה
צילום: דוברות זק"א תל אביב

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת האירוע ומבדיקה ראשונית עולה כי האישה נדקרה. בעלה של האישה, בן 70 נעצר על ידי השוטרים במקום.

ק' אח"מ מרחב ירקון סנ"צ רונה מורד. צילום: דוברות המשטרה

בעקבות אירוע הרצח אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "אנו נדהמים לנוכח המעשה המתועב. לא יעלה על הדעת שאישה תיפגע מפעולת אלימות בתוך כתלי ביתה. דווקא בימים אלו, כשאנו מציינים את חודש המודעות למאבק באלימות נגד נשים – העירייה משקיעה רבות בשירותים קהילתיים המיועדים לתת מענה לכל סימן של מצוקה בתוך המשפחה."

עוד הוסיף: "לצערי הרב הנתונים הקשים מעידים שהאלימות כלפי נשים היא בעייה חוצת גבולות, מגזרים ומעמדות סוציו אקונומיים – אני קורא לכל אדם החש באחד מסימני האזהרה לפנות מיידית למשטרת ישראל או לקווי הסיוע של העירייה באמצעות מוקד 106. בעיית האלימות היא נגע חמור שיש לנסות להילחם בו באמצעות כלים של חינוך, תמיכה ויד נחרצת של גורמי אכיפת החוק. בעקבות הארוע החמור העירייה תעניק תמיכה וסיוע נפשי לכל מי שיפנה מקרב תושבי העיר והשכונה. אני שולח מכאן את תנחומי למשפחה".

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה, מרב מיכאלי הגיבה על הרצח ואמרה: "עוצרת את היום האינטנסיבי הזה בגלל דיווח קשה שקיבלתי עכשיו. עוד אישה נרצחה לפי החשד על ידי בעלה. על זה אני נאבקת כבר 30 שנה, על זה אנחנו נאבקות יום יום, שעה שעה, על הביטחון האישי שלנו בכל מקום, גם בבית. אנחנו לא נניח עד שנמגר את האלימות הזאת."

צילום: דוברות מפלגת העבודה

Back to top button