מבזקיםפוליטי / מדיני

ועדת הבחירות המרכזית: "אין בסיס לשמועות בדבר זיופים כביכול במגזר זה או אחר"

בעת האחרונה (שלישי) מדגמי הבחירות העידו כי בל"ד קרובה לעבור את אחוז החסימה והליכוד מתריעה מפני זיוף תוצאות הבחירות במגזר הערבי.

הליכוד מסר: "סגן יו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד, עו"ד אילן בומבך פנה ליו"ר ועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, וביקש את התערבותו הדחופה ואת פנייתו למפכ"ל כדי לדאוג לתגבור מיידי של על הקלפיות במגזר הערבי. עו"ד בומבך הדגיש שזה אירוע מתגלגל וחסר תקדים ויש חשש ממשי לזיופים של תוצאות הבחירות אם לא יפעלו מיד. השופט עמית הסביר לעו"ד בומבך שהוא עירב את המשטרה בעניין ודרש את התערבותה. עו"ד בומבך נכנס שוב לשופט ודרש את התערבותו הדחופה כיוון שכל המאמצים לדאוג לטוהר הבחירות יסוכלו. עו"ד בומבך שלח לשופט ראיות רבות".

בנימין נתניהו מסר: "אני מקבל דיווחים על אירועי אלימות קשים נגד פקחים בקלפיות וניסיונות לזייף את תוצאות הבחירות בקלפיות הערביות בשעות האחרונות. פניתי לוועדת הבחירות ולמשטרה בדרישה לפעול מייד, כולל כוחות מג"ב, כדי לשמור על טוהר הבחירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר ועדת הבחירות המרכזית התייחס לטענות אלה של הליכוד ושלל אותם: "בדקות האחרונות, התקבלה בוועדת הבחירות המרכזית פנייה בדבר 'אירוע מתגלגל' כביכול במגזר הערבי. לאחר בירור עם משלט המשטרה בוועדת הבחירות המרכזית, לא ידוע לוועדה על תקריות חריגות במגזר הערבי. בהינתן שהספירה אך החלה בשעה זו, בוודאי שאין בסיס לשמועות חסרות שחר בדבר 'זיופים' כביכול במגזר זה או אחר".

הבחירות לכנסת ה-25 - רשימת המפלגות
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button