מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצר חשוד נוסף בפרשיית סחיטת דמי חסות נגד קבלנים באזור יפו

חקירה אינטנסיבית של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, הובילה למעצר של חשוד נוסף בפרשייה של סחיטת דמי חסות נגד קבלנים באזור יפו.

כזכור, במהלך חודש יוני החלה חקירה גלויה אודות חשודים המכונים "ראיסים", אשר הפעילו חברות שמירה שלא כדין ולכאורה, כפו עצמם על קבלני בניין שייקחו את שירותיהם בעשרות אתרי בניה ותשתיות באזור הדרום ומרכז הארץ, תוך סחיטה באיומים וזריעת פחד בקרב הקבלנים והעובדים באתרי הבנייה.

עם התפתחות החקירה המסועפת עלו אירועים נוספים, בהם הגיעו מתלוננים נוספים אשר לכאורה נסחטו באיומים על ידי חשוד, תושב יפו, הקשור לחשודים שנעצרו בפרשייה המדוברת. על פי החשד, פעל החשוד אל מול הקבלנים בסחיטה באיומים, תוך דרישה לקבל לאחריותו את השמירה על אתרי בנייה באזור יפו למרות שאינו מחזיק ברישיון שמירה ואינו בעל חברת שמירה חוקית. בנוסף, החשוד ביצע לכאורה עבירות כלכליות הנוגעות לעבירות מס והלבנת הון בהיקפים גדולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר (רביעי), נעצר החשוד והועבר לחקירה בלהב 433, ככל שיידרש הוא יובא לדיון בבקשה להארכת מעצרו. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף, רשות המיסים, ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

נעצרו חמישה תושבי אום אל פאחם בחשד לסחיטה באיומים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button