צרכנות

המלצות טיול בארץ -היכן כדאי לטייל כעת

ישראל היא ארץ רחבת ידיים עם המון אפשרויות טיול ובילוי בטבע. לכל עונה בשנה יש מסלולי טיול מומלצים המתאימים לה. למשל בחורף טיולי מים ופריחות. באביב בעיקר טיולי פריחות. בסתיו – טיולי הליכה בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע.

ליקטנו עבורכם את מסלולי הטיול המומלצים ביותר כעת לסתיו שמזג האוויר נעים מאוד , לא חם מדי וגם לא גשום , לא סוער וללא רוחות .דבר המאפשר לכם ולבני משפחתכם להנות מטבע מהנה מוריק עם נופים שרק ארצנו יכולה לספק לכם.

יתרון נוסף של לטייל בארץ בניגוד לחו"ל שיחסית המרחקים שתצטרכו לעבור בין האזורים בעלי יחידות נוף שונות הם יחסית קצרים . למשל אם תרצו לעבור בין אזור השפלה לאזור חוף הכרמל שאילו הם שני אזורים בעלי נוף שונה לחלוטין. זמן הנסיעה בינהם הוא כשעה ורבע בלבד. דבר זה יאפשר לכם לנסוע מאזור המרכז בשעות הבוקר לטייל  במהלכו ולחזור בסוף היום בלי להוציא אלפי שקלים על לינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

אז הנה הרשימה המומלצת לטיולים יומיים בארץ לעונה זו בשנה

 

1)גן לאומי קיסריה– זה לא סוד שגן לאומי קיסריה, מושך עשרות אלפי תיירים מכל העולם שמגיעים לראות את הפלא הארכאולוגי של העיר הגדולה ביותר בישראל הקדומה שנבנתה ע"י המלך הורדוס. עיר הנמצאת בסמוך לרצועת חוף יפהפייה .

וכוללת מבחר ארכיאולוגי עשיר שנשתמר בצורה יוצאת מהכלל. למשל בתי מרחץ , היפודרומים, אמפיתאטרון רחב ידיים, מצודה, חומות מבוצרים , חפירים ועוד . גם ישראלים רבים מגיעים לאתר בעיקר בסופי שבוע וחגים.

איך מגיעים – בוויז :גן לאומי קיסריה. הגן הלאומי נמצא בצמוד לעיר קיסריה.
הכניסה בתשלום (מנוי רשות הטבע בחינם).

 

2)גן לאומי בית גוברין – בית גוברין הוא אחד מהגנים הלאומיים האהובים על המטיילים הישראלים וזאת בגלל שהוא משלב "ארכיאולוגיה שימושית" הכוונה שמעבר להתבוננות באוצרות העבר אפשר גם להיכנס לתוך המערות שבאתר ולהתרשם מהקולומבריום(מערות לגידול יונים).

ומערות נוספות ששימשו את האנשים בעבר הרחוק לצרכים כגון :אחסון תבואה, מגורים ועוד. כך הילדים יכולים להנות יחד עם הוריהם גם ממסלולי ההליכה ברחבי האתר וגם בכניסה למערות נעימות וטיול בתוכן. אחת האטרקציות באתר היא מערת הפעמון שידועה בממדיה הגדולים.

איך מגיעים : בוויז :גן לאומי בית גוברין. הגן הלאומי נמצא באזור השפלה.
הכניסה בתשלום (מנוי רשות הטבע בחינם).

3)פארק נחל חדרה – מדובר על פארק הנמצא בצידה השני של חדרה שיש בו טיילת מאוד יפה ,אפשר לטייל ולרכוב על אופניים לאורך נחל חדרה ולהגיע עד נקודת המפגש שלו עם הים התיכון, בתקופות מסוימות שוחים כרישים בשפך הנחל ליד מתקן קירור הטורבינות של חברת חשמל. אפשר ללכת לאורך הפארק לעבור לגדה השנייה של הנחל בעזרת גשר ענקי. הכניסה לפארק איננה כרוכה בתשלום.
איך מגיעים : בוויז :פארק חדרה.

4) נחל אלכסנדר  – נחל יפהפה באזור השרון שכולל מספר נקודות בהן ניתן ללכת לאורכו ולפקנק. אחת הנקודות היא השפך שלו לים , נקודה אחרת היא פארק הצבים שכולל פינות ישיבה מדשאה ומגדל מעץ אליו ניתן לעלות. באזור זה של הנחל שוחים צבי ים ענקיים וניתן לראותם נחים בגדות הנחל בתוך שטחי הפארק.

הוראות הגעה: לשפך הזינו בוויז :שפך נחל אלכסנדר(נמצא בחלקו הצפוני של הנחל)לפארק הצבים – הזינו בוויז :"גשר הצבים – נחל אלכסנדר".

Back to top button