מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב אשדוד חשוד בביצוע עבירות מין חמורות שכללו אונס וירטואלי של ילדות

במסגרת חקירה שנוהלה ביחידה 105, בתאריך 23.10.22 נעצר החשוד עידן טל בן 21, אשר נהג להתכתב באמצעות האינסטגרם בפרופיל שנקרא Avihay768, התכתבויות עם תוכן מיני בוטה עם מספר קטינות מתחת לגיל 13 כאשר הוא מזדהה כבן 17. פעולות חקירה מהירות סייעו באיתור קטינות נוספות, איתן לכאורה ביצע החשוד התכתבויות קשות של תוכן מיני ושידולן, להסריט עצמן בעת ביצוע אקטים מיניים בגופן ולשלוח אליו את הסרטונים.

עוד עלה כי באחד המקרים, חרף גילה הצעיר של הקטינה, החשוד יזם מפגש מיני שלא צלח. החשוד שביצע את העבירות הקשות גם לקטינות הנמצאות בחו"ל, לא הפסיק את פעולותיו למרות בקשותיהן של הקטינות שיפסיק ועל אף הפגיעה הפיזית בגופן כתוצאה מהמעשים המיניים. כאמור, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הוגשה הצהרת תובע ע"י מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור. החקירה נוהלה בשת"פ משרד הרווחה.

משטרת ישראל פועלת ללא לאות במטרה לאתר קטינות נוספות אשר נפגעו ברשת ונפלו קורבן למעלליו של החשוד, במידה ונפגעתם מהפרופיל יש ליצור קשר עם מוקד 105 להגנה על ילדים ברשת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ובני נוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל בין היתר, מוקד 105-המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית לצד פעילות של משרדי ממשלה נוספים: הישרדות לביטחון הפנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה ומעניק שירות הוליסטי במטרה להיאבק באלימות נגד קטינים ברשת.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button