מבזקיםפוליטי / מדיני

מיכאלי זורקת בוץ לכל עבר: "בבחירות האלה ניצחו אותן אלימות, משיחיות ולאומנות"

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה לפני זמן קצר (שישי) בפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, היום לפני 27 שנים.

"היום לפני 27 שנים נרצח יצחק רבין. ראש ממשלה שהביא לישראל שגשוג, רווחה ושלום, נרצח במסע הסתה ואלימות של המשיחיות, הלאומנות והחושך." פתחה מיכאלי את דבריה והוסיפה כי "בבחירות האלה, ניצחו אותן אלימות, משיחיות ולאומנות. אלה תוצאות קשות ומסוכנות למדינת ישראל ומכה למחנה שלנו, למחנה האמת, התקווה, השוויון והשלום."

עוד הוסיפה מיכאלי ואמרה: "אבל אנחנו לא מרימות ולא מרימים ידיים. אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו, על הערכים שלנו, ועל המאבק עליהם. את המאבק על דמותה של המדינה אנחנו ננהל מכל מקום. מול הדורסנות והרפורמות ההרסניות, אנחנו חייבות וחייבים לשלב ידיים כדי להיאבק יחד עם כל השותפים שלנו כדי לשמור על שלטון החוק, על עצמאות מערכת המשפט ועל הנסיגה לאחור שמתכננים לנו בן גביר, סמוטריץ' וחבריהם. מורשת רבין שלו היא התפקיד שלנו – להיאבק מול הקואליציה הדורסנית על המוסר, המשפט והצדק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, כתבה: "וכדי שנצליח במשימה אסור לנו ליפול לייאוש. זה הזמן לאחד כוחות ולהילחם על המדינה האהובה שלנו בכל הכוח. מפלגת העבודה היא הקול היחיד בכנסת הקרובה שנלחם על צדק חברתי, על הביטחון ועל החתירה לשלום. בבחירות האלו נוכחנו – שוב – שלפחות חצי מהעם מאמינה ומאמין בערכים שלנו. אנחנו נבנה וניבנה – ובסוף ננצח. אני מבטיחה לכן ולכם לא לוותר גם כשקשה. ביחד, נעשה את זה. שבת שלום."

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button