צרכנות

מורן נחום ממליצה על יעדי טיול באירופה

המלצותיה של מורן נחום סוכנת התיירות הישראלית על יעדים שווים באירופה!

מורן נחום בעלת סוכנות תיירות עצמאית ממליצה איפה לטייל ולאן לטוס באירופה עם היעדים הנחשקים ביותר!

אירופה היא יבשת עם הרבה מדינות ותרבויות שונות. לא קל להחליט לאן לטוס באירופה ולאן לטייל. מאמר זה ייתן לך כמה טיפים על המקומות הטובים ביותר שאתה צריך לבקר באירופה אם אתה מחפש זמן טוב.

ע"פ מורן נחום, אירופה מושכת אנשים מכל העולם במשך מאות שנים. מימי קדם, אנשים הגיעו לכאן בשביל מסחר, הרפתקאות, חינוך או סתם בגלל שהם היו סקרנים לגבי היבשת העצומה הזו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרבה אנשים חוזרים בימים אלה – או כתיירים או כמהגרים – אבל הם עדיין מגיעים לכאן בגלל אחת מאותן סיבות: הם רוצים לחוות משהו שונה ממה שמציעה ארץ הולדתם.

אירופה תמיד הייתה אחד היעדים המובילים למטיילים ברחבי העולם. היבשת היא ביתם של כמה מהערים, האתרים ההיסטוריים והפלאים היפים בעולם. מכפרים מימי הביניים ועד לחופים ציוריים, יש אינספור מקומות שאפשר לחקור וליהנות בהם בזמן טיול באירופה.

הערים הפופולריות ביותר הן פריז, רומא, מדריד, לונדון, אמסטרדם וברצלונה. יש אנשים שמעדיפים לבקר באטרקציות טבעיות כמו סטונהנג' או מפלי הניאגרה בעוד שאחרים מעדיפים לחקור חורבות עתיקות כמו פומפיי או האקרופוליס באתונה.

ביבשת יש שפע של אתרי מורשת תרבותית ונפלאות טבע שהופכים אותה למקום מדהים לראות. הנה כמה מקומות מאת מורן נחום סוכנות הטיולים שכדאי להכניס לרשימה שלך אם אתה חושב לאן לטוס באירופה:

מורן נחום תיירות
מורן נחום תיירות

טורקיה

מורן נחום אומרת שלטורקיה יש הרבה אתרי תיירות להציע ואי אפשר לבקר בכולם במכה אחת. הדרך הטובה ביותר היא לתכנן היטב את הטיול כדי שלא תפספסו את הטובים ביותר.

טורקיה היא מדינה מגוונת עם הרבה אתרי תיירות. יש בה ערים וכפרים, הרים וימים, מדבריות ויערות. אם אתם חושבים לבקר בטורקיה בפעם הראשונה, הנה כמה הצעות מה לעשות.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לתכנן את מסלול הטיול שלך מראש. בדוק את תחזית מזג האוויר וכן את הזמן הטוב ביותר לבקר בכל מקום.

טורקיה היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה. יש בו אתרי תיירות רבים לבקר בהם, אבל זה יכול להיות קשה להבין לאן ללכת כשאתה מבקר בפעם הראשונה. במאמר זה, אנו נותנים כמה טיפים לאן לטייל בטורקיה עבור אנשים המבקרים בפעם הראשונה.

– איסטנבול: איסטנבול היא העיר הגדולה ביותר בטורקיה והיא גם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינה. איסטנבול היא אתר חובה לחובבי היסטוריה עם ההשפעות הביזנטית והעות'מאניות שלה, כמו גם השילוב האקלקטי שלה של מראות עתיקים ומודרניים. ישנם אתרים היסטוריים רבים כמו גם אטרקציות מודרניות שתוכלו לבקר בהן בזמן שאתם שם.

– קפדוקיה: קפדוקיה היא אזור במרכז אנטוליה שנחצב בצורות יוצאות דופן על ידי התפרצויות געשיות לפני אלפי שנים. האזור הפך למוקד של פלאי טבע כולל בתי מערות, ערים תת קרקעיות ויותר מ-200 תצורות סלע מרהיבות הנקראות "ארובות פיות" מאלפי שנות שחיקה.

המקום השלישי לבקר בו הוא Pamukkale שפירושו טירת כותנה בטורקית מכיוון שהוא נראה כמו הר עשוי צמר גפן או פסגות מושלגות עם מפלי מים זורמים כל כך קרובים זה לזה שהם כאילו מתמזגים לזרימה אחת מתמשכת. ניתן למצוא אותו לאורך ה-Ae חוף גאן של טורקיה. המקום הראשון לבקר בו הוא Pamukkale שפירושו טירת כותנה בטורקית מכיוון שהוא נראה כמו הר עשוי צמר גפן או פסגות מושלגות עם מפלים הזורמים כל כך קרוב זה לזה, עד שנראה שהם מתמזגים לזרימה אחת מתמשכת. ניתן למצוא אותו לאורך החוף האגאי של טורקיה. Pamukkale הוא אתר גייזר עתיק ומעיינות חמים הממוקם כ-50 ק"מ מערבית לדניזלי, במחוז טורקיה.

4) הליקרנסוס: זהו אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה והוא גם אחד משבעת פלאי העולם העתיק. הוא נבנה על ידי המלך מאוסולוס והמלכה ארטמיסיה, ששניהם נקברו בתוך הבניין המפואר הזה.

רומא איטליה

רומא היא עיר שנכבשה על ידי אנשים ותרבויות רבות. כתוצאה מכך, יש בו אטרקציות ואתרים רבים ושונים לראות. יש כל כך הרבה דברים לעשות ברומא, אבל יש כמה מקומות שאסור לתיירים לפספס.

ע"פ מורן נחום הקולוסיאום הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ברומא. הוא נבנה בשנת 72 לספירה ולקח ארבע שנים להשלמתו. זה עדיין עומד היום כסמל איקוני של האימפריה הרומית. הפנתיאון הוא עוד אטרקציה שאסור לפספס כי זהו הבניין העתיק השמור ביותר ברומא.

רומא היא עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות, אבל יש כמה דברים שאסור לכם לפספס כשאתם מבקרים בעיר הנצח.

הקולוסיאום, מוזיאון הוותיקן, טירת סיינט אנג'לו, גני בורגזה, הפורום הרומי והפנתיאון הם כולם אטרקציות שחובה לראות ברומא. חורבות עתיקות אלו מספקות תובנה כיצד נראו החיים ברומא בתקופת הזוהר שלה.

עם זאת, אם אתה רוצה לחוות צד מודרני יותר של רומא אז יש הרבה מקומות לבקר גם. רומא היא עיר היסטורית ויש לה הרבה מה להציע מבחינת אטרקציות תיירותיות. אז, יש הרבה מקומות שאפשר לבקר בהם בזמן שהם ברומא.

מזרקת טרווי היא אחת המזרקות המפורסמות ביותר באיטליה והיא הופיעה בסרטים רבים, כולל לה דולצ'ה ויטה ו-Roman Holiday. המדרגות הספרדיות מציעות נוף נהדר על העיר והן שימשו בעבר כמקום מפגש לאמנים כמו ג'ון קיטס או לורד ביירון.

הקולוסיאום, קריית הוותיקן, מזרקת טרווי והפנתיאון הם רק חלק מאתרי התיירות הרבים ברומא. אתרים אלו פופולריים בקרב תיירים מכיוון שיש להם היסטוריה עשירה ויפה לראותם.

כמה מקומות נוספים שאסור לפספס בעת ביקור ברומא כוללים את פיאצה די ספניה, ויה קונדוטי ווילה בורגזה.

לא חסר מה לעשות כאשר מטיילים ברומא עבור מטיילים מכל העולם.

דבלין אירלנד

דבלין היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות. זה היה מרכז אירופאי מרכזי במשך מאות שנים וזה עדיין נשאר אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר. מאמר זה ידבר על האטרקציות המובילות בדבלין שאסור להחמיץ למטיילים.

1) Trinity College – זוהי אוניברסיטה היסטורית בדבלין, אירלנד. היא נוסדה בשנת 1592 ומאז היא נמצאת בחזית ההשכלה הגבוהה. לאוניברסיטה אוסף של למעלה מ-250,000 ספרים וכתבי יד, הכולל כמה מהעותקים המוקדמים ביותר של ספרות אירית. טריניטי קולג': טריניטי קולג' היא האוניברסיטה הוותיקה ביותר באירלנד והיא נוסדה בשנת 1592 על ידי המלכה אליזבת הראשונה. היא מכילה את ספר קלס שהוא כתב יד מפורסם מימי הביניים שנכתב על ידי נזירים קלטיים בסביבות שנת 800 לספירה. לטריניטי קולג' יש ארכיטקטורה יפה המשקפת את הסגנון האנגלי הישן עם הספרייה המפוארת, מבני האבן והמדשאות המטופחות. זה גם הבית של האוסף הגדול בעולם של וויסקי אירי!

2) מבשלת גינס – זוהי אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בדבלין, אירלנד. הוא נבנה לציון יום השנה ה-250 של ארתור גינס כמבשל בשנת 1868. המחסן מציע למבקרים תובנה כיצד מייצרים בירה גינס וכיצד היא התפתחה עם הזמן והפכה לאחד מיצוא היצוא המפורסמים ביותר של אירלנד ברחבי העולם.

3.טירת דבלין: טירת דבלין נבנתה בשנת 1204 כמעוז נורמני על גבי מבצר ויקינגי ישן יותר המשקיף על נהר ליפי עם נופים מדהימים על העיר דבלין מקרבותיה. הטירה מילאה תפקיד חשוב במהלך מלחמת העצמאות של אירלנד מבריטניה ב

מורן נחום ממשיכה ומוסיפה כי דבלין היא עיר יפהפייה מלאה באתרי תיירות. לב העיר הוא הרובע הג'ורג'יאני שלה, בו תוכלו למצוא את טירת דבלין ואת קתדרלת סנט פטריק. אלו שתיים מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בדבלין, אבל יש עוד הרבה מה לחקור.

דבלין היא אחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה. זוהי עיר של היסטוריה, תרבות ואומנויות. יש הרבה דברים לראות ולעשות בדבלין.

טביליסי גאורגיה

טביליסי היא עיר יפה מאוד עם הרבה מה להציע לכל מטייל. יש הרבה אתרים היסטוריים שאפשר לבקר בהם ויש גם הרבה פלאי טבע. היא עיר הבירה של גאורגיה כבר יותר מ-200 שנה והיא אחת הערים העתיקות בעולם.

אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטביליסי הוא Mtskheta. אתר זה מיושב מאז שנת 4000 לפני הספירה ומאמינים שזו אחת הערים העתיקות ביותר באירופה כולה. יש כאן אטרקציות רבות, כמו קתדרלת Svetitskhoveli, שנבנתה במאה ה-11, קתדרלת בגראטי, שנבנתה בשנת 1010 לספירה, וכנסיית Metekhi, שנבנתה בשנת 1028 לספירה.

בראש הר מטאצמינדה שוכנת כיכר החירות, שתוכננה על ידי אחד האדריכלים המפורסמים של גאורגיה – ניקו פירוסמני. הכיכר משקיפה על טביליסי

לפי מורן נחום טביליסי היא עיר עם היסטוריה ותרבות עשירה, מה שהופך אותה ליעד מושלם לתיירים. ישנן אטרקציות רבות שאסור לפספס בזמן טביליסי.

כמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטביליסי שמציינת מורן נחום הם:

– מבצר נריקלה – אתר זה הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטביליסי וקיים מאז המאה ה-4 לפני הספירה. הוא ידוע גם בשם "מגדל אייפל של ג'ורג'יה" מכיוון שהוא משקיף על כל העיר ומספק נופים מדהימים מהמפלס העליון שלה.

– מנזר ג'לאטי – מנזר זה הוקם על ידי המלך דוד הרביעי והושלם בשנת 1330 לספירה. הוא ממוקם בפאתי טביליסי, אך עדיין קרוב מאוד למרכז העיר. במנזר שלוש כנסיות, שכולן מעוטרות בציורי קיר נפלאים שצוירו על ידי כמה מהאמנים המפורסמים ביותר של גאורגיה.

טביליסי היא עיר בעלת מורשת והיסטוריה תרבותית עשירה. היא הייתה בירת ג'ורג'יה כבר למעלה מ-500 שנה. העיר מציעה מגוון אטרקציות תיירותיות שיעסיקו כל מטייל לאורך ימים.

יש הרבה אטרקציות בטביליסי שכדאי לחקור. אתרי התיירות הפופולריים ביותר כוללים את המוזיאון הלאומי של גאורגיה, מוזיאון בית איליה צ'בצ'וואדזה, רכבל טביליסי, מבצר נריקלה וכן הלאה.

טביליסי היא גם ביתם של מוזיאונים וגלריות אמנות רבות שניתן לחקור על ידי תיירים.

ברלין גרמניה

ברלין היא אחת הערים היפות באירופה והיא ביתם של מוזיאונים וגלריות רבות ושונות. העיר מציעה הרבה לתיירים לעשות ולראות, וזו הסיבה שהיא הפכה לאחד מיעדי הטיול המובילים באירופה. ברלין היא עיר שיש לה הרבה מה להציע למטיילים. יש בו ארכיטקטורה יפה, תרבות עשירה ואוכל טעים. יש הרבה דברים לעשות ולראות בברלין.

מורן נחום אומרת שתיירים רבים מבקרים בבניין הרייכסטאג, שהיה מקום מושבו של הפרלמנט הגרמני עד 1933. הבניין פתוח כעת למבקרים שרוצים לראות כיצד פועלת ממשלת גרמניה.

אתר תיירות פופולרי נוסף בברלין הוא שער ברנדנבורג, שהוזמן על ידי מלך פרוסיה פרידריך ויליאם השני כסמל לשלום לאחר ניצחונו על צרפת ב-1871.

אנדרטת הזיכרון ליהודי אירופה שנרצחו שווה ביקור גם משום שהיא מנציחה את אלו שנהרגו על ידי גרמניה הנאצית במהלך מלחמת העולם השנייה.

בברלין יש הרבה אטרקציות תיירותיות שאסור לפספס. אלה כוללים את חומת ברלין, שער ברנדנבורג ואנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו.

כמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בברלין הם בניין הרייכסטאג ושער ברנדנבורג. מבנים אלה היו עדים לכמה מהאירועים החשובים ביותר בהיסטוריה הגרמנית כמו איחודה מחדש של גרמניה ב-1990, למשל. אטרקציות פופולריות אחרות כוללות את האנדרטה ליהודי אירופה שנרצחו, אי המוזיאונים עם חמשת המוזיאונים ברמה עולמית שלו ואתרים היסטוריים רבים נוספים מלבד שני ציוני דרך אלה.

ריגה לטביה

ריגה היא בירת לטביה והיא אחת הערים היפות ביותר במזרח אירופה. יש לה היסטוריה עשירה שניתן לראות בכל מקום בעיר, מארכיטקטורה מימי הביניים ועד למבנים מהתקופה הסובייטית.

העיר היא מקום מצוין לתיירים שמחפשים משהו שונה מהיעדים הרגילים באירופה. בעיר יש הרבה אטרקציות מדהימות שהופכות אותה לשווה ביקור. כמה מהאטרקציות הטובות ביותר כוללות:

-המרכז ההיסטורי

-אדריכלות אר-נובו

-כיכר בית העירייה הישן

-מתחם טירת ריגה

-בית האופרה הלאומי של לטביה

-נהר דאוגבה

מלטה

מלטה היא מדינה קטנה בים התיכון ויש בה אטרקציות תיירותיות רבות שכדאי לבקר בהן. מלטה הוא אי קטן בים התיכון, שנמצא מדרום לאיטליה ומצפון ללוב. יש לה שטח של קצת יותר מ-316 קמ"ר, ועיר הבירה שלה היא ולטה.

למלטה היסטוריה ארוכה והיא אחת המדינות העתיקות באירופה. הוא היה מיושב על ידי הפיניקים, היוונים, הרומאים והערבים. בשנת 870 לספירה מלטה הפכה לחלק מממלכת סיציליה עד שנת 1090 כאשר היא נכבשה על ידי הנורמנים. מיקומה האסטרטגי של מלטה הפך אותה לנקודה חשובה לסחר בין אירופה לצפון אפריקה.

תעשיית התיירות של מלטה צומחת במהירות ככל שיותר אנשים מגלים את היופי וההיסטוריה שלה. המדינה מציעה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות מאתרים היסטוריים ועד חופים חוליים, מחורבות עתיקות ועד ארכיטקטורה מודרנית, מעיירות מימי הביניים ועד לערים מודרניות עם מרכזי קניות ובתי קזינו. הנה כמה מקומות שאסור לכם לפספס כאשר אתם מבקרים במלטה:

הלגונה הכחולה: זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במלטה. זוהי סביבה ימית שלווה, בתולית ונטולת נגיעה, שהפכה לספא טבעי עם מים מחוממים.

יוון

איי יוון פזורים בכל רחבי המדינה. הם יפים, מגוונים ויש להם תרבות ייחודית משלהם. יש כל כך הרבה איים לבחירה שזה יכול להיות קשה לבחור אחד.

האיים של יוון ידועים בחופים היפים שלהם, בהיסטוריה העתיקה וביופי עוצר הנשימה. עם זאת, לא כל האיים נוצרו שווים. יש כאלה שמומלץ יותר מאחרים לבקר בהם.

האי סנטוריני הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון. הוא נבחר לאי הטוב ביותר באירופה על ידי מגזין Travel & Leisure. הסיבה לכך שהאי הזה בולט מכל שאר איי יוון היא בגלל שיש בו צוקים דרמטיים עם בתים אדומים ולבנים מעליהם. בסנטוריני יש גם כמה חופים נהדרים שמתאימים לשחייה ולספורט מים. דבר נהדר נוסף באי הזה הוא שהוא מציע מגוון של דברים לעשות לכל הגילאים כמו טעימות יין, רכיבה על סוסים ועוד!

יעד התיירות השני הכי פופולרי ביוון הוא מיקונוס. האי היווני הזה היה מועדף בקרב סלבריטאים כמו מדונה, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, ליאונרדו דיקפריו, ביונסה וג'יי זי רק כדי להזכיר כמה!

רודוס הוא האי הפופולרי ביותר ביוון והוא בחירה מצוינת למבקרים לראשונה ביוון. יש הרבה דברים לעשות וקל להתמצא. החופים יפים, האוכל טעים ויש שפע של פעילויות לאנשים בכל הגילאים.

איי יוון הם גן עדן לתיירים. הם מלאים ביופי נופי, חורבות עתיקות ותרבות עשירה. אחד האיים היפים ביוון הוא סנטוריני. יש בו נוף מרהיב של השקיעה והר געש פעיל המושלם לטיולים רגליים.

תיירים יכולים למצוא באי זה גם חופים ציוריים, חיי לילה תוססים ואוכל טעים. אי מומלץ נוסף לביקור הוא כרתים. באי היווני הזה יש אטרקציות רבות כמו חופי חול לבן, עיירות מימי הביניים ואתרים ארכיאולוגיים מרשימים.

Back to top button