צרכנות

עיתון לילדים

קרדיט תמונה FREEPIK

היום לא קל לשכנע את הילדים להתחיל לקרוא ספרים או אפילו עיתונים. עם כל המדיות שצצות חדשות לבקרים, הילדים עסוקם בצפייה או ביצירה של סרטונים, והטקסטים מבחינתם הם טקסטים סטטיים שלא זזים או משמיעים קולות. ועדיין, עיתון ילדים שמותאם באמת לילדים יכול לעשות את כל ההבדל. מגזין לילדים כולל עולם ומלואו ומציע תכנים עשירים ומגוונים. עיתון לילדים מושקע ומגוון עושה את העבודה ומעניק לילדים ערך מוסף.

מדוע הילדים צריכים עיתון משלהם

אנו כמבוגרים אוהבים לשקוע בעיתון של שבת עם כל המדורים והמוספים המרהיבים, מבלי לעצור ולחשוב לפעמים שגם הילדים זקוקים לעיתון משלהם. עיתון ילדים יכול לתרום להם מבחינות רבות שכדאי להביא בחשבון:

  • ממקד אותם מבחינת תכנים – הרשתות החברתיות וגם האתרים מלאים בתכנים מכל הסוגים. לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, והילדים מרגישים כך יותר מכול. הם היו רוצים לשלוט יותר בתכנים שהם צורכים, אך מרגישים שהם מוצפים בתכנים מכל עבר. עיתון לילדים מאפשר להם לסדר את הראש ולמקד אותם מבחינת תכנים מעניינים שמעשירים את הידע.
  • מקשר בין ילדים אחרים – בעיתון לילדים טוב ומקצועי ישנן פעילויות שונות המקשרות בין ילדים מכל רחבי הארץ. לדוגמה, אם הילדים כותבים סיפורים בהמשכים, הם נחשפים לקטעי סיפורים של ילדים שכתבו אותם.
  • מדגיש את האמנות וכתיבת הסיפורים – העיתון אינו רק מקום לכתבות, אלא גם ליצירתיות. מגזין לילדים מעודד את הצעירים לכתוב, לצייר או לצלם ולשלוח למערכת. ומי יודע מי מהזוכים יזכה בפרסים או שיצירת האמנות שלו תפורסם בעיתון.
  • מעניק תעסוקה טובה בכל מקום ובכל מצב – העיתון הוא תעסוקה טובה לילדים. למעשה, זו תעסוקה מושלמת במקרים שבהם יש צורך להמתין זמן רב. לדוגמה, אם ממתינים בתור לרופא או כשנוסעים באוטו לחופשה משפחתית.
  • משפר את הביטחון העצמי – עיתון המותאם לילדים נועד גם לשפר את הביטחון העצמי שלהם. בעיתון מתפרסמות כתבות עם סיפורי מוסר השכל המעודדים את הילדים להיות אמיצים ולפתור בעיות. הוא גם מעניק להם ידע על העולם, וכידוע הידע הוא כוח.

מגזין עיניים – העיתון של הילדים

אם יש עיתון אחד נפוץ שהוא מתאים לילדים, הלוא הוא עיתון עיניים. עיניים עיתון לילדים וילדות – מגזין לילדים עיניים מציע מגוון רחב של תכנים ומדורים שמחברים בין ילדים ברחבי הארץ ומעניקים ערף מוסף. בכל פעם מופיעות בעיתון כתבות מרתקות ומעניינות השובות את לבם של הצעירים. אבל הילדים הם לא רק קוראים פאסיביים בעיתון כמו שהיה נהוג בימים עברו. ההיפך הוא הנכון. מערכת העיתון מעודדת את הילדים להשתתף ולשלוח תכנים. זה יכול להיות במסגרת מדור "הסיפור שאינו נגמר" אשר כולל סיפורים בהמשכים שנכתבו על ידי ילדים, מדורים של חידות ושאלונים, מדור ציור, מדור צילום ואפילו קומיקס בהמשכים. אז אם רוצים להעסיק את הילדים בחופש עם מגזין לילדים, מגזין עיניים לילדים הוא הבחירה הנכונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button