חדשות הארץמבזקים

טרגדיה: נקבע מותו של הפעוט שנפגע מנפילת ארון ביישוב מרכז שפירא

ילד כבן 4 נפצע היום (שני) באורח קשה כתוצאה מנפילת חפץ כבד, ככל הנראה ארון בגדים בביתו שביישוב מרכז שפירא. כוחות רפואה שהגיעו למקום טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו.

ידידיה קמרי חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום בני המשפחה סיפרו לנו כי ארון ספרים במשקל כבד נפל עליו בסלון ביתו. לאחר ההחייאה שביצעתי בו בזירה הוא פונה תוך ביצוע פעולות החייאה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון שם למרבה הצער נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

בבית החולים ברזילי התייחסו למקרה ומסרו: "למרכז הרפואי ברזילי הובא ע״י מד״א פעוט שנפגע ככל הנראה מחפץ כבד בביתו במרכז שפירא. לצערנו, למרות נסיונות החייאה בביתו והמשך החייאה מתקדמת בבית החולים, נאלצנו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בשנת 2007 נהרג ילד כתוצאה מנפילת ארון. עוד עולה מהנתונים כי בעשור האחרון (2012-2022) הגיעו לחדרי המיון 305 ילדים כתוצאה מנפילת ארונות.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "מדובר באירוע טראגי וקשה, שלצערנו לא כל כך חריג גם אם לא תמיד מסתיים במוות. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה – מקבעים לקיר כל ארון או רהיט מעל גובה 75 ס"מ, ומוודאים את תקינות הארונות למניעת נפילתו או חלקים ממנו".

אילוסטרציה. צילום: דוברות בית החולים ברזילי

Back to top button