מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב יצהר בן 19 מואשם בתקיפה באמצעות מוט ברזל על רקע גזעני

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אימרי הופמן (19), תושב יצהר, וזאת לאחר שהכה בעוצמה את המתלונן במוט לפני כחודש בשייח ג'ראח.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיכל בלומנטל, לפני כחודש התגודדו עשרות צעירים יהודים, ובהם הנאשם, בשכונת שייח ג'ראח כשרובם עוטים מסיכות על פניהם וברדסים לראשם. חבורת הצעירים יצאה לכיוון ביתו של המתלונן כשחלק אוחזים במקלות. אז החל עימות אלים בין בני החבורה היהודים לצעירים ערבים, שכלל יידוי אבנים ומכות הדדיות, בין שתי הקבוצות. בשלב מסוים הבחין המתלונן בשנות חמישים לחייו, שלא נטל חלק בעימות האלים, בנזקים שנגרמו לרכבו כתוצאה מההתפרעות ובפרט כתוצאה ממעשיו של הנאשם.

הנאשם הבחין במתלונן, הניף לעברו את ידו בצורה מאיימת והחל להתקרב אליו, כשמאחוריו הולכים קרוב ל-20 צעירים נוספים. בשלב זה שאל המתלונן את הנאשם מדוע פגעו ברכבו. אז התקרב הנאשם למתלונן והכה אותו בעוצמה בראשו עם מוט שאחז שבידו. מעוצמת המכה התמוטט המתלונן על הרצפה סמוך למדרגות ביתו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלונן חבלות ופציעות חמורות בראשו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה טרור של חבלה חמורה בכוונה מחמירה וחבלה במזיד לרכב ממניע גזעני. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. התיק נחקר על ידי השב"כ ומשטרת ישראל.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button