מבזקיםצבא וביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון: "ברמה האסטרטגית, מיצובה של ישראל התחזק מאוד"

שר הביטחון בני גנץ, קיים הערב (שני) מפגש עם פורום הנהלת משרד הביטחון – סמנכ"לים וראשי אגפים, לסיכום הפעילות במהלך כהונתו. בפתח דבריו הודה שר הביטחון לסגן שר הביטחון, אלון שוסטר, שפעל בשורה רחבה של נושאים הקשורים לחברה הישראלית, לעורף, ולפשיעה הלאומנית.

עוד הודה שר הביטחון למנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, על הובלת תהליכים קריטיים לביטחונה של מדינת ישראל וניהול המשרד בשנתיים וחצי האחרונות. גנץ עמד על הישגים רבים ואתגרים רבים, שבהם עמדה מערכת הביטחון – על יכולת הביצוע של המשרד שהביא פתרונות פורצי דרך, גם במאבק בקורונה ובקליטת עליה, לצד פעולות המשרד המשמעותיות בחיזוק יחסי החוץ עם מדינות רבות, הגידול ביצוא הביטחוני וההסכמים הביטחוניים, במחקר ובפיתוח, בחיזוק האגפים החברתיים, בתמיכה בנכי צה"ל ובמשפחות השכולות, וכן בנושאי תשתית ומעבר צה"ל דרומה.

שר הביטחון ביקש להודות לראשי האגפים ולעובדים כולם – שמתגייסים תמיד לכל משימה לאומית ושהם המנוע מאחורי פעילות המשרד, כחלק בלתי נפרד מביטחון ישראל ואמר כי הוא סומך עליהם שימשיכו במלאכה החשובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר: ״כתושב עוטף עזה ונבחר ציבור ותיק, במשך עשרות שנים פעלתי לצידם של אנשי משרד הביטחון. הייתה לי חוויה מעצימה לסייע לשר הביטחון הפעם מתפקידי במשרד במרחבי התפר שבין מערכת הביטחון לבין החברה האזרחית. אני מבקש מכם להמשיך במלאכת הקודש של הובלת המשרד החיוני הזה במקצועיות ובאחריות המאפיינת אתכם״.

מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אמיר אשל, אמר: "זוהי סיומה של תקופה עם הישגים בלתי רגילים בקשת רחבה מאוד של תחומים. ברמה האסטרטגית, מיצובה של ישראל התחזק מאוד. חתמנו על שורת הסכמים ביטחוניים, חיזקנו את הברית האסטרטגית עם ארה"ב, הוצאנו לדרך פרויקטים של התעצמות והבטחנו את יתרונו האיכותי של צה"ל לשנים קדימה. בלעדיך צה"ל לא היה עובר לנגב בהיקפים שאנחנו רואים היום. זה מאפשר לנו לפנות אלפי דונמים באזורי הביקוש במרכז לטובת פיתוח כלכלי והקמת יחידות דיור. רפורמת "נפש אחת" היא דרמה, מהפכה של ממש בטיפול בנכי צה"ל וכך גם הטיפול במשפחות השכולות ובמיוחד באחים וביתומים. ויש עוד שינויים רבים במפגש שבין ביטחון, כלכלה וחברה. בשם כל עובדי משרד הביטחון אני מבקש להודות לך על הובלת המשרד ולא פחות מכך על האנושיות  ועל התמיכה בעובדים ובמשרתים".

בני גנץ - אמיר אשל - אלון שוסטר
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
בני גנץ - אמיר אשל - אלון שוסטר
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
בני גנץ - אמיר אשל - אלון שוסטר
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button