מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר במכתב לרמטכ"ל: "פעל נגד תדרוכים בתוך מערך דובר צה"ל נגד הדובר שלי לשעבר"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, פנה הבוקר (שלישי) במכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי, בדרישה כי יפעל נגד תדרוכים בתוך יחידת דובר צה"ל נגד איתמר ססובר, מי ששימש כדובר קמפיין הבחירות של עוצמה יהודית – וחזר בתום הקמפיין להמשך שירותו הצבאי בדובר צה"ל.

הבוקר התפרסמה ב'הארץ' כתבה אודות ססובר, בה נכתב בשם גורמים בדובר צה"ל נגדו כי "הם לא ידעו על הקשר של ססובר לימין הקיצוני" בטרם גיוסו, והביעו תמיהה על כך שהתקבל לשירות ביחידה. בעקבות הדברים, כאמור, שיגר הבוקר ח"כ איתמר בן גביר מכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי בו הוא מוחה על הדברים, ודורש ממנו כי יפעל נגד אותם תדרוכים.

בן גביר כתב במכתב בין היתר כי "על תדרוכים של גורמים ביחידה נגדי במהלך קמפיין הבחירות האחרון, כאילו מדובר במפלגה פוליטית, הבלגתי, משום שלמרות התדרוכים נגדי, חשבתי שעל צה"ל להישאר צבא העם ולא רציתי לגרור את היחידה ואת כלל חיילי צה"ל למגרש הפוליטי, רק משום טעות של כמה מפקדים במערך. לצערי, אותם "גורמים" ביחידה, בחרו אחרי תום מערכת הבחירות, כחיה פצועה, לחצות קו אדום באמצעות תדרוך אישי נגד חייל המשרת ביחידה – אך ורק משום ש"חטא" בכך שהיה חלק מקמפיין הבחירות שלי ודיברר בעבר את ארגון להב"ה – ארגון העושה עבודת קודש למען הצלת בנות ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר הוסיף כי "הידיעה מתחילתה ועד סופה, היא חלק מקמפיין השמצה והשחרה של מטורללי הארץ נגד הימין. צה"ל הוא צבא העם ומשכך, עליו לכבד את כלל החיילים המשרתים בו ובוודאי שלא לתדרך נגדם. אני דורש ממך לחשוף עוד היום את אותם הגורמים ולהדיח אותם מיידית מתפקידם", דברי בן גביר.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button