מבזקיםמשפטי/פלילי

לאחר הפרסום על שימוש בהאזנות סתר בתיק הצוללות – הפרקליטות מגיבה

לאחר שפורסם היום (שלישי) כי במהלך חקירת תיק הצוללות על ידי הפרקליטות, נעשה שימוש בהאזנות סתר למיקי גנור, אליעזר מרום ועליזה בר-יוסף, הפרקליטות הגיבה לפני זמן קצר לדברים.

לשון תגובת הפרקליטות: "בהמשך לפניות, נעדכן כי היום הועברה לבאי כוח הנאשמים בתיק הצוללות עדכון לתעודות חיסיון בתיק, לפיהן במסגרת חקירת הפרשה הוצאו צווי האזנות סתר לתקשורת בין מחשבים בידי בית משפט למיקי גנור, אליעזר מרום ועליזה בר-יוסף. יודגש, כי כלל הנתונים שהוצאו מהטלפונים בעקבות הפעלת האמצעים שבשימוש המשטרה לא הועברו לצוות החקירה בתיק."

"נזכיר, כי על פי ממצאי צוות מררי בעניין האזנות סתר בתקשורת בין מחשבים שפורסם זה מכבר, לא נמצאה כל אינדיקציה לכך שהמשטרה פועלת להדביק טלפונים ניידים בלא צו שיפוטי. כן נמצא כי בעת שימוש במערכת הטכנולוגית שבשימוש המשטרה התקבלו מתוך הטלפונים הניידים חומרים שלא על פי הצו." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, מסר בפרקליטות: "עוד נזכיר כי בתקופה האחרונה ניתנו שלוש החלטות, בידי שלושה מותבים שונים (תיקי האלפים, טלגראס וגנדלמן), הדוחות עתירות לגילוי ראיה חסויה הנוגעות לשימוש בכלים להאזנה לתקשורת בין מחשבים, זאת לאחר עיון בחומרים במעמד צד אחד, ובנימוקים שהחומר הנוסף שנאסף במסגרת מימוש הצו אינו רלוונטי להגנת הנאשמים, ושממילא אין הצדקה לחשיפת מידע נוסף."

אילוסטרציה. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

Back to top button