מבזקיםפוליטי / מדיני

תמר זנדברג והמשרד להגנת הסביבה בועידת האקלים בשארם א-שייח'

מהדקים את הקשרים הסביבתיים עם הסינים: השרה להגנת הסביבה נפגשה היום (רביעי) עם שליח האקלים ועם סגן שר הסביבה של סין בפסגת האקלים בשארם א-שייח'.

במסגרת פסגת האקלים בשארם א-שייח, נפגשה השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג עם שליח האקלים הסיני XIE Zhenhua ועם סגן שר הסביבה של סין ZHAO Yingmin, במטרה להדק את היחסים בין שתי המדינות ולקדם את שיתופי הפעולה והחלפת הידע בתחומי הסביבה וההתמודדות עם משבר האקלים.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג: "שמחתי לשמוע שסין קוראת ליישום מלא של מחויבויות גלזגו, ולקידום מואץ ואפקטיבי של הערכות לשינויי אקלים בצד הפחתת הפליטות. שליח האקלים הסיני וסגן השר של סין הדגישו שהטכנולוגיה והחדשנות האקלימית הישראלית חשובות לסין. שיתופי הפעולה בין ישראל וסין ביצירת פתרונות להתמודדות עם משבר האקלים יכולים להיות גיים צ'יינג'ר"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין היתר נדונו בפגישה הפעולות שיוזמת סין להפחתת פליטות גזי חממה וקידום ההערכות, המשא ומתן במסגרת ועידת האקלים הנוכחית, הצורך בשיתוף פעולה בינלאומי כולל, ושימת הדגש לא רק על המחויבות וההצהרות אלא בעיקר על יישומן.

בתמונה: השליח המיוחד של סין לענייני אקלים, סגן השר הסיני, השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג; מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, גלית כהן; השגריר המיוחד לאקלים ולקיימות במשרד החוץ, גדעון בכר.

ועידת אקלים שארם א שייח' - תמר זנדברג
צילום: המשרד להגנת הסביבה

Back to top button