מבזקיםפוליטי / מדיני

חברת הכנסת לעתיד, לימור סון הר מלך השתתפה בהפגנה נגד מעצרים מנהליים

חברת הכנסת לעתיד לימור סון-הר מלך, הפגינה הערב (רביעי) כנגד המעצר המנהלי של תושב השומרון.

עשרות בני אדם הפגינו הערב (רביעי), מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ, במחאה על צו המעצר המנהלי שהטיל גנץ על אלחי כרמלי תושב השומרון. חברת הכנסת החדשה השתתפה אף היא בהפגנה וחיזקה את ידי המשפחה. "גנץ מנצל את שעותיו האחרונות לרדיפת המתיישבים"

כ80 בני אדם הפגינו הערב מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ, במחאה על המעצר המנהלי שהטיל השר אמש על אלחי כרמלי תושב השומרון למשך ארבעה חודשים תמימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כרמלי, נשוי ואב לתינוק נעצר בתחילת השבוע והובא לבית משפט, שם דרשה המשטרה להאריך את מעצרו. בית המשפט לא התרשם מהטענות ופסק שיש לשחרר את כרמלי בתוך יממה.

שעה לאחר הדיון הגיעו בלשים לבית המעצר והודיעו לכרמלי כי הוצא כנגדו צו מעצר מנהלי למשך ארבעה חודשים. הערב הגיעה משפחתו של כרמלי יחד עם עשרות תומכים להפגין מול ביתו של שר הביטחון.

חברת הכנסת המיועדת לימור סון-הר מלך, השתתפה אף היא בהפגנה וחיזקה את ידי המשפחה. "הגעתי לכאן הערב כדי למחות כנגד העוול הנורא שקורה פה", אמרה חברת הכנסת סון- הר. "שר הביטחון גנץ שהפגין אוזלת יד ורפיסות כנגד הטרור הערבי, מנצל את שעותיו האחרונות בתפקיד כדי להמשיך את הרדיפה האובססיבית כנגד אחיו המתיישבים".

תקפה את הצו ואמרה: "מדובר בצו דרקוני שהוציא גנץ ללא משפט וללא ראיות תוך התעלמות מפסק בית המשפט, ומיועד לפצצות מתקתקות ופעילי טרור, ולא לאחים יהודים".

"אני קוראת מכאן לשר הביטחון הבא שיכהן בממשלת הימין שנקים, להורות כבר ביומו הראשון על ביטול הצו השערורייתי הזה והפסקת מדיניות הרדיפה וההרס שהנהיג גנץ במשרד הביטחון", קראה סון-הר מלך.

לימור סון הר מלך - עוצמה יהודית - הפגנה
צילום: באדיבות לימור סון הר מלך
צילום: באדיבות לימור סון הר מלך

Back to top button