מבזקיםצרכנות

עסקים וחברות המובילות בתחומם!

באדיבות: פלאקארד

חברת פלאקארד

חברת פלאקארד מספקת פתרונות סליקה חיוב ובקרת כרטיסי אשראי מתקדמים כבר מעל ל-35 שנים. החברה מוביליה בפיתוח תוכנות טרנזקציה ובקרת אשראי לתאגידים, חברות ועסקים.

אצלנו בחברה תוכלו למצוא את השירותים הבאים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

● ממשקי תוכנה ו-API.
סליקה לאתרי אינטרנט.
● מסופוני סליקה בתקן EMV.
● מערכת התאמות אשראי.
● צוות המומחים שלנו שילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו וגם מעבר לכך.

אז אם אתם מחפשים חברה בתחום חיוב ובקרת כרטיסי אשראי הנותנת שירותים בתחום זה מוזמנים לפנות דרך האתר שלנו מחכים לכם!

 

 

באדיבות: BeomyTech

חברת BeomyTech

ביאומיטק הינה בית פיתוח קוד מהמתקדמים בישראל. החברה מתמחה בבניית תכונות איכותיות, בעיצובים מדליקות, יעילות וחכמות.

BeomyTech מעמידה ללקוחותיה ניסיון של כ-20 שנה בפיתוח תוכנה. אנו מפתחים תוכנה לחברות קטנות, בינוניות שרק פורצות את דרכן, לסטארט אפ, לחברות גדולות וארגונים מספקים שירותי מיקור חוץ מתכנתים ועוד.

החברה מקפידה על שלבי ההתקדמות של הפרויקט, על לעמוד בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים, עדכון של הלקוח בכל שלב שקורה במהלך הפרויקט, עמידה בלוחות זמנים ועל מסגרת התקציב שלכם.

כך שאם אתם מחפשים שירותי מתכנתים מהטובים שיש אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר שלנו מחכים לכם!

 

 

באדיבות: גבעתי אחסנות

גבעתי אחסנות

גבעתי אחסנות מתמחה במתן פתרונות אחסון, הובלה, אריזה סידור, פריקה ועוד. לחברה יש באמתחתה 40 שנות ניסיון, והיא הוקמה במטרה לתת פתרון אמיתי ואיכותי בתחום ההובלות והאחסנה בישראל.

לחברת גבעתי אחסנות יש מתחם אחסנה טכנולוגי, נקי, חדש ומתקדם. מתחם זה מכיל כ-300 מחסנים להשכרה מגדלים וסוגים שונים. המחסנים שלנו מכילים ציוד מתקדם כמו: כניסה למחסן עם קוד סודי,מחסן עם בקרת טמפרטורה, מצלמות תנועה, פוליסת ביטוח נרחבת ועוד.

גבעתי אחסנות מאמינה כי שירות טוב, אדיב ושקוף הוא המפתח להצלחה. צוות המומחים שלנו ידאג לכם באופן מקצועי וסובלני עד שתמצאו את המחסן המתאים ותמצאו את התהליך ועד סופו.

אז אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותי אחסנה, הובלה ועוד אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://givati-storage.co.il ולפנות אלינו דרכו. אתם מוזמנים לדבר איתנו או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם!

באדיבות: גבעתי אחסנות
באדיבות: גבעתי אחסנות

 

 

באדיבות: בימי – BEME

BeMe

בימי הינו פורטל חיפוש מתקדם הנותן לכם את האפשרות לחפש את הקליניקה המתאימה ביותר בשבילכם.

מה זה אומר? הפורטל הינו פורטל רפואי המכיל בתוכו עשרות של קליניקות רפואיות הנמדדות לפי מדדים שונים שאותם הגולשים ממלאים. כך שאתם מקבלים משוב אמיתי מלקוחות שהיו שמה על טיב הקליניקה.

בין הקליניקות שתוכלו למצוא בפורטל נמצאות:

הסרת שיער בלייזר
● הלבנת שיניים
● טיפול פנים
● מרפאות שיניים
יישור שיניים
● קליניקות קוסמטיקה

אם אתם מחפשים חברה הנותנת שירותים בתחום הרפואה, אתם מוזמנים להיכנס אל האתר: https://aestheticclinics.co.il ולחפש שמה את הקליניקה המושלמת עבורכם!

 

 

באדיבות: מטבחי ארבל

חברת ארבל מטבחים

חברת מטבחי ארבל נוסדה בשנת 1974, והיא מספקת עבודות נגרות בהתאמה אישית וריהוט בעיצוב אישי ללקוחות פרטיים ועסקיים. כל חומרי הגלם הם איכותיים ביותר וברמת גימור גבוהה. בנוסף לכך, הם מיוצרים בטכניקות קפדיות של מפעלי ארבל טים.

באולם התצוגה שלנו תחשפו לראות ולחוות את המגוון הרחב של סוגי מטבחים מעוצבים הנמצאים במקום. באולם נמצא הצוות שלנו, המורכב בחלקו מהמעצבים המובילים בתחום שישמחו לעזור לכם במקצועיות בשביל להתאים את המטבח המדויק והנכון ללקוח.

אז אם אתם מחפשים חברה הנותנת שירותים בתחום הנגרות מוזמנים לשוטט באתר שלנו: https://rabel-kitchens.co.il , לבלות שמה זמן איכות ולדבר איתנו או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם. מחכים לכם!

צילום ואדריכלות: גילי שחר
צילום ואדריכלות: גילי שחר
צילום ואדריכלות: גילי שחר

 

 

באדיבות: עץ וצבעים

עץ וצבעים

מפעל מיטות הילדים קיימת משנת 2000, והיא מספקת מוצרים בתחום מיטות לילדים הנעשות בתהליך ייצור קפדני ומסודר על מנת לספק את מיטות הילדים הכי איכותיות בשוק במחיר נוח לכל כיס. אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ביותר.

עץ וצבעים אוהבים לספק עיצובים בצורה ייחודית ושונה. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה של המיטה עבור הילד. עץ וצבעים מקפידה לספק מיטות איכותיות אשר גורמות לחוויה מהנה. עץ וצבעים אנחנו מקפידים על רמת עיצוב גבוהה בכך שאנו עובדים עם אנשי המקצוע הבכירים ביותר בתחום.

כל חומרי הגלם שעץ וצבעים משתמשים בהם הינם מהאיכותיים ביותר שיש. אנו מקדישים חשיבות רבה למוצר לא רק בזמן אספקת המוצר ללקוח, אלא אנחנו נשארים בקשר למספר שנים ארוכות במסגרת שנות האחריות.

אז אם אתם מחפשים מיטות ילדים אתם מוזמנים להיכנס אל אתר, לבלות בו זמן איכות, ואתם מוזמנים לפנות אלינו או להשאיר פרטים ונשמח לעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

צילום: סטודיו vipdesign
צילום: סטודיו vipdesign
צילום: סטודיו vipdesign

 

 

באדיבות: חברת "אמירים"

אמירים

חנות רהיטים "אמירים" צברה כ-30 שנות ניסיון. החנות מוכרת ריהוט פנים בעיצובים יוקרתיים. את הרהיטים מיוצרים בארץ במפעלים או רהיטים מיובאים ריהוט ממדינות מחו"ל כמו: איטליה, טורקיה, סין ועוד.

"אמירים" שמה לעצמה מטרה לספק ריהוט יוקרתי במחירים אטרקטיביים לצד שירות מקצועי ואדיב. להלן כל השירותים שהחברה מבצעת:

● ריהוט פנים
● סלונים
● ספות
● שולחנות אוכל
● שולחנות סלון
● מיטות ילדים
● מיטות זוגיות

את הרהיטים שלנו אנו מספקים לבתי עסק, בתי תוכנה, משרדים, חברות, ארגונים וגם ללקוחות פרטיים הרוצים לשדרג את חווית העיצוב והנוחות בביתם.

אז אם אתם מחפשים חברה הנותנת שירותים בתחום ריהוט פנים יוקרתי במחיר אטרקטיבי, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך האתר שלנו: https://hanutrehitim.co.il ונשמח לחזור אליכם!

צילום: אמיר
צילום: אמיר
צילום: אמיר

חיפוי קירות מתמחה במתן פתרונות נגרות כגון: חיפוי קירות ורהיטים שונים. העבודות מתבצעות עבור בתי יוקרה, וילות, לקוחות פרטיים וחנויות.

המוצרים שמספקת צריכים לשלב נוחות, עיצוב חדשני, חומרי גלם איכותיים ויכולת להחזיק לטווח ארוך. במקביל תקבלו שירות אדיב ומקצועי מאיתנו כי זה מה שאנו מאמינה כי הוא מפתח חיוני להצלחה שלנו.

אוהבים להגשים ולספק את חיפוי קירות שתמיד חלמתם. אז אם אתם מחפשים חברה לריהוט וחיפוי קירות, אתם מוזמנים להשאיר לנו פנייה באתר שלנו: https://refael-furniture.co.il

מחכים לכם!

צילום: הדר קמינסקי
צילום: הדר קמינסקי
צילום: הדר קמינסקי

 

 

באדיבות: פלמבר – טק

פלמבר-טק

חברת "פלמבר טק" מתמחה באיתור נזילות, ייבוש תת רצפתי ושיקום נזקי מים תוך כדי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחדישה בבתים פרטיים ומבנים ציבוריים.

אנו מאמינים במתן פתרון יעיל, מהיר ובמחיר הגון כל זאת במתן שירות אישי ואמין.

אילו עוד שירותים החברה מספקת:

● שירות של צוות מקצועי בעל ניסיון
● טיפול ממוקד בהתאמה אישית לכל תקלה.
● תודעת שירות גבוהה ויחס אדיב ואישי לכל לקוח.

אם אתם מחפשים חברה הנותנת שירותים בתחום איתור נזילות, ייבוש תת רצפתי ושיקום נזקי מים, אתם מוזמנים להיכנס אל האתר שלנו: https://www.plumbertech.co.il

להתרשם מהעבודות שלנו וההמלצות, מחכים לכם!

 

 

באדיבות: פופרס

פרופרס

ProPress מתמחה בתחום ייבוא ומכירה של מכשור מקצועי בתחום השטיפה בלחץ מים גבוה. תודות לתוצאות היעילות של הניקיון של מכשירי הגרניק תחום מכונות שטיפה בלחץ מים גבוה נהיה פופולרי בשנים האחרונות. פרופרס מתאימים ללקוחות שלנו את הציוד האיכותי ביותר שיפתור את הבעיה במינימום נזק.

למה חברת פרופרס מומלצת על פני מתחרותיה?

● מכירה, ייבוא ושירות תיקונים – פרופרס מתמחה במתן שירותי מכירה, ייבוא ותיקונים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
● מותאם אישית ללקוח – החברה מבצעת התאמה אישית של הציוד בהתאם לתקלה.

אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותים בתחום ייבוא ומכירה של מכשור מקצועי בפתירת תקלות דרך שטיפה בלחץ מים גבוה, פרופרס מזמינים אתכם לבקר באתר שלהם, להתרשם מהעבודות שלנו ומחוות הדעת שיש עלינו, ולפנות אלינו. מחכים לכם!

צילום: ירון אסטרייכר
צילום: ירון אסטרייכר

 

 

באדיבות: איתור נזילות ProView

ProView

ProView מנוסה ומתמחה בתחום איתור נזילות ואינסטלציה בפריסה ארצית. החברה מספקת את שירותיה עם ניסיון רב. בעבודתה, החברה משלבת מכשירים ושיטות מתקדמות ביותר בשביל להבטיח פתרון יעיל לבעיות צנרת פשוטות ומורכבות כאחד.

להלן שירותים נוספים שהחברה מספקת:

● שירות מקצועי – עבודתה של החברה מתבצעת במקצועיות, ואנשי הצוות שלנו עברו הכשרות מקצועיות מתאימים, והם בעלי ניסיון רב בשביל לתת פתרון איכותי.
● שירותי ייעוץ – איתור נזילות הוא עניין של תזמון נכון, במידה ותרצו לבצע בדיקה מוקדמת או שנתקלתם בנזילה ואינכם יודעים מהיכן היא מגיעה, ואיך לטפל בה – פה נכנסים שירותי הייעוץ שלנו, ותוכלו לקבל ייעוץ אישי המתאים לסוג הבעיה שלכם.

אז אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותים בתחום איתור נזילות ואינסטלציה, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהשאיר לנו פנייה, נשמח לעמוד לרשותכם! מחכים לכם!

באדיבות: פרוויו
באדיבות: פרוויו
באדיבות: פרוויו

 

 

באדיבות: טבע החיים

חברת טבע החיים

טבע חיים הינה חברה המספקת פתרונות בהתאמה אישית של מוצרי ניידות, חיתולים למבוגרים, בריאות, היגיינה אישית ונוחות. המוצרים והשירותים שלנו נועדו לשפר את איכות החיים של לקוחותינו בדגש על עצמאות וניידות.

בשביל לעמוד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו, החלטנו לעבוד עם החברות שמספקות לנו את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. אנחנו גם דואגים כי המחירים שלנו יהיו הגונים ומותאמים לכל כיס.

אנו מאמינים בשירות מקצועי, יחס חם, הקשבה וסבלנות. אז אם אתם מחפשים חברה המספקת את מוצרים לשיפור איכות החיים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לשוטט בו, להתרשם מהעבודות שלנו ולהשאיר לנו פנייה. מחכים לכם!

 

 

באדיבות: חברת העץ של יאשה

חברת העץ של יאשה

העץ של יאשה הינה נגריית בוטיק לרהיטים איכותיים לילדים. העץ של יאשה משקיעים את המון חשיבה בתכנון מתקנים ורהיטים לילדים שיהיו ייחודיים, פרקטים, בטוחים ויפים.

סיפורה של החברה החל בסטודיו קטן בת"א, שהלך וגדל עקב הביקוש לעבודות של יאשה. ברגע שהחלה ההתרחבות, החברה החלה לייצר רהיטים נוספים.

אילו רהיטים החברה מייצרת?

● ריהוט למסעדות
● ריהוט לחדרי ילדים
● בתי עץ
מגדלי למידה

כל יום צוות החברה עובד על בקשות למוצרים חדשים ומגוונים המותאמים אישית ללקוח. ההתאמה בעצם נעשית תוך הבנת צרכיו של הלקוח.

מחפשים חברה המייצרת ריהוט איכותי לכל נישה? אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו: https://yashas-wood.co.il לגלוש בו, להתרשם מהעבודות שלנו ולפנות אלינו או להשאיר פרטים ונשמח לחזור ולהעמיד את השירות הטוב ביותר שלנו! מחכים לכם!

Back to top button