מבזקיםספורט

מנהלת הליגות: הוסכם על שורה של שדרוגים והטבות לרווחת אוהדי וצופי הכדורגל הישראלי

דירקטוריון מנהלת הליגות התכנס היום (חמישי) ואישר את הסדרת הליך הבוררות בין המנהלת וחברת צ'רלטון. בתוך כך, הוסכם על שורה של שדרוגים והטבות לרווחת אוהדי וצופי הכדורגל הישראלי ובין היתר: הנגשת שידורי הספורט והכדורגל לחיילים בבסיסי צה"ל:

משחקי ליגת ONE ZERO בערוצי צ'רלטון יועברו בחינם בבסיסי צה"ל בהם נמצאים לוחמים ולוחמות ברמת פעילות א' ומעלה. בכך יוכלו חיילים וחיילות להנות ממשחקי הקבוצות המקומיות ולעקוב אחרי קבוצותיהם גם בעת שהם מצויים בפעילות מבצעית או כשהם נשארים בסוף השבוע בבסיס הצבאי.

חברת צ'רלטון תיערך לשידורי משחקי הכדורגל הישראלי באמצעות האינטרנט: "לפי דרישת המנהלת, תיערך צ'רלטון להנגשת שידורי המשחקים באמצעות פלטפורמות נוספות ומכשירים סלולארים/ניידים. מהלך זה אמור להגביר את חשיפת הכדורגל הישראלי, לקרב את הדור הצעיר ולהכניס טכנולוגיות חדשות לשידורי הכדורגל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקמת קרן לרווחת שחקני עבר: הקרן תוקם בעקבות מקרים של שחקני עבר שנקלעו למצוקה כלכלית ומתוך מטרה ליצירת ערבות הדדית וכבוד לשחקני העבר. בקרן יושקע סכום של מיליון שקלים.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ההסכם וההבנות אליהם הגענו עם חברת צ'רלטון יעניקו יציבות כלכלית חסרת תקדים לקבוצות הכדורגל בישראל. ההסכם מביא עמו בשורה, כאשר לראשונה ביוזמת המנהלת יזכו חיילי וחיילות צה"ל אשר שומרים על בטחוננו יומם וליל, להיות שותפים מלאים לחוויית הצפייה, גם בעת הימצאותם בבסיס. הקבוצות מחבקות את חיילי צה״ל וזה המעט שיכולנו להעניק להם. נוסף על כך, חברת צ'רלטון תפעל להנגשת המשחקים בפלטפורמות חדשניות אשר ינגישו את השידורים לקהל הרחב ולקהלים נוספים, ביניהם דור העתיד. בחודש יוני 2021 לבנו נשבר ממותו בנסיבות טראגיות של אגדת הכדורגל ויקי פרץ ז"ל. המקרה של ויקי כמו מקרים נוספים של שחקני עבר שנקלעו למצוקה בשנים האחרונות הדיר שינה מענינו ולא יכולנו לעמוד מנגד. מי שתרם לכדורגל הישראלי ראוי שתיזכר תרומתו לדורי דורות וראוי שנעמוד לצידו גם בימים קשים".

איריס אלמנתו של ויקי פרץ התרגשה לשמוע על הקרן החדשה: "ויקי אף פעם לא דיבר בגלוי על הקשיים שלו, אבל היו הרבה אנשים שהוא פנה אליהם לאורך השנים ולא היו שם בשבילו. אני מתנחמת בכך שהמקרה שלו הביא לתודעה בעיה שנפוצה אצל הרבה שחקני עבר. אני מאוד מתרגשת שהמנהלת מרימה את הכפפה וזוכרת את העבר כדי לייצר לכולנו עתיד טוב יותר".

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button