חדשות הארץמבזקים

מפכ"ל המשטרה ביקר בתחנת נתניה – ולא ציפה להפתעה המתוקה שקיבל

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ערך אתמול (חמישי) ביקור רשמי בתחנת נתניה, במעמד מפקד המחוז- ניצב אבי ביטון, ר' אח"מ, ר' אמ"ש,ר' אג"ת וסגן ראש אג"מ, בהשתתפות סממ"ז מרכז – תנ"צ יאיר חצרוני, ממ"ר שרון- תנ"צ נתי גור, מפקד התחנה – נצ"מ שמעון דהן וחברי ספ"כ מרכז.

במהלך הביקור, סקר בפניו נצ"מ שמעון דהן את מאפייני התחנה, האתגרים הייחודיים ופעילותה העניפה, בדגש על המאבק בפשיעה החמורה, תוך הפעלת מודלים אסטרטגים של חקירה ותקיפה כלכלית נגד מחוללי פשיעה בעיר בהיבטי רישוי, פלילים ותנועה, בשילוב פורה עם גופי אכיפה נוספים.

ממ"ז מרכז-ניצב אבי ביטון, ציין: "מדובר בתחנה עם רוח לחימה, ערבות הדדית בין השוטרים ושילוביות מנצחת של זרועות האח"מ והאג"מ בכלל תחומי האכיפה. תופעת השבל"ר בידי שב"חים המגיעים מהגדר הפרוצה, מציבה את השוטרים מדי יום ולילה מול אתגר מורכב, והמענה המבצעי ניתן בהתאם. התחנה יודעת לשמר ולטפח את ההון האנושי, לצד גיוס מתמיד למילוי השורות והדרך הזו מובילה את התחנה אל ההצלחות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפכ"ל המשטרה: "מחמם את הלב לשוב לכאן.. התרשמתי מאוד מהמחויבות והמקצועיות של הקצינים והשוטרים בתחנה שמצליחים לעמוד באתגרים הרבים, משימור כוח האדם ועד התוצאות המרשימות בצמצום פשיעת הרכוש והטיפול הנחוש במשפחות הפשע, בדגש על פגיעה מוחצת בצינור החמצן הכלכלי של אותם ארגונים."

ספ"כ מחוז מרכז הפתיע את המפכ"ל עם עוגה בתום הדיון לרגל יום ההולדת שלו שחל היום. בסיום הסקירה ערך המפכ"ל שיחה עם שוטרי התחנה, במסגרתה חיזק ושיבח את השוטרים .

מפכ"ל - יעקב קובי שבתאי
צילום: דוברות המשטרה
מפכ"ל - יעקב קובי שבתאי
צילום: דוברות המשטרה
מפכ"ל - יעקב קובי שבתאי - שוטרים - תחנת נתניה
צילום: דוברות המשטרה
מפכ"ל - יעקב קובי שבתאי
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button