מבזקיםפוליטי / מדיני

מכתב דחוף לרה"מ המיועד נתניהו: "קוראות לך שלא למנות את בן גביר לשר לביטחון פנים"

ארגון נשות הכותל פנה היום (ראשון) במכתב דחוף לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, בנוגע למינויו המסתמן של איתמר בן גביר לשר הבא לביטחון פנים. בארגון מנמקים את הבקשה בעקבות מה שהן מכנות "התנכלויות והסתה שלו בכותל כנגד נשות הכותל".

במכתב ששלחו נשות הכותל לראש הממשלה המיועד נתניהו, הן פורשות את דאגתן וחששותיהן ממינויו הצפוי של בן גביר לשר לבט״פ: ״איתמר בן גביר נוהג להגיע מפעם לפעם, בראשי חודשים, לכותל המערבי, להלהיט את האווירה ולהסית כנגד נשות הכותל ותומכיהן. בן גביר השתתף במחאות ענק אלימות שנערכו במקום, אשר סיכנו את חיינו ומסכנות אותנו מידי חודש, התראיין מן המקום, כינה אותנו בשמות וקרא להצר את צעדינו."

"אנחנו חוששות מאוד שכשר לביטחון פנים, שבין סמכויותיו גם השמירה על הסדר במרחב הציבורי, כולל הכותל, יוכל בן גביר להרחיב את פעילותו נגד נשות הכותל והזרמים הליברליים, לאפשר אלימות כלפינו, לפעול על מנת להגביל אותנו ולפגוע באופן קשה בנו ובתומכינו״, נכתב במכתב… האחראי על הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ', אינו עושה דבר וחצי דבר על מנת למנוע את האלימות בכותל ובמשך שנים מאפשר כלפינו אלימות פיזית ומילולית ונוהג באפליה ובמשוא פנים כלפי נשות הכותל…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הכותל הוא מקום מקודש לכל יהודי באשר הוא, בארץ ובתפוצות. כל יהודייה ויהודי צריכים להרגיש בבית בכותל ובוודאי שאף קבוצה לא צריכה להרגיש מאוימת במקום. מינויו של בן גביר לשר לביטחון פנים יעביר את המסר ההפוך בתכלית. המינוי יעביר מסר של הפקרות ביטחונית והתרת דמן של נשות הכותל ושל הזרמים הליברליים בכותל. אנחנו קוראות לך שלא למנות את בן גביר לשר לביטחון פנים”.

ארכיון. צילום: נדב אלימלך

Back to top button