חדשות הארץמבזקים

"אי הגשת ערעור על ההחלטה איננה רק פרס לטרור הלאומני והמיני אלא הזמנת האונס הבא"

השבוע סערה המדינה בעקבות העונש הקל שקיבל הבדואי שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות ובאכזריות רבה, בילדה בת 10, במיטתה בבאר שבע. בעקבות כך פנה היום (שני) שי גליק, מנכ"ל ארגון 'בצלמו' לפרקליט המדינה במכתב מיוחד בו הוא דרש ממנו לערער על ההחלטה המבישה.

במכתב הוא כתב בין היתר: "התורה ממשילה אונס לרצח ולא בכדי, משום שאונס ובוודאי אונס קטינה הינו מעשה שפוגע קשות בנפגעת ולצערנו פעמים רבות היא איננה מתאוששת ממנו לעולם. ברגע אחד חרב על הילדה עולמה ועל כל בני משפחתה. העונש המגוחך שהוא קיבל היה חמש שנות מאסר בלבד למרות שהפרקליטות דרשה עשר שנות מאסר בפועל. לצערנו", מוסיף גליק, "ישנה מגמה הולכת וגוברת של שופטים להקל בעבירות מין בלי להבין שעבירות מין זה רמת חומרה קרובה מאוד לרצח. לא סתם המקרה עורר סערה ציבורית רחבה מכל קצווי הקשת הפוליטית בימין ובשמאל, עבירת האונס לא קשורה לשום צד במפה הפוליטית והיא מעשה מגונה ובזוי וחובה לערער על ההחלטה. "

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "פרקליטות המדינה תפקידה לדאוג לחלש ולנפגע. אי הגשת ערעור על ההחלטה איננה רק נתינת פרס לטרור הלאומני והמיני אלא הזמנת האונס הבא. אני דורש מפרקליט המדינה הודע באופן מיידי שבכוונתכם להגיש ערעור על החלטה מבישה זו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דרישה מפרקליט המדינה להגיש ערעור על ההחלטה המקלה בפרשת האנס בנגב
אילוסטרציה. Image by Ulrike Mai from Pixabay

Back to top button