חדשות הארץמבזקים

בן גביר לצד המפכ"ל בטקס חנוכת המינילנס לעילוי נשמת הלוחם נעם רז ז"ל

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, השתתף היום (שני) בטקס השקת מינילנס איחוד הצלה, המיני אמבולנס שנתרם לעילוי נשמת לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל.

בטקס שהתקיים במושב משמר השבעה השתתפו מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, ניצב אמיר כהן מפקד מג"ב, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, ח"כ יריב לוין, ח"כ דודי אמסלם, ח"כ דוד ביטן, ח"כ עידית סילמן ואישי ציבור נוספים.

ח"כ בן גביר נאם במהלך הטקס. הוא פתח את דבריו בפנייה למשפחתו של הלוחם: "משפחת רז היקרה, מכובדי המפכ"ל, קצינים, חברי כנסת, מכובדיי כולם. לא אשכח את הביקור שלי אצלכם בשבעה, את הדרישה הכל כך פשוטה, נכונה, אמיתית, בריאה, לשינוי. הדרישה שאפשר יהיה להסתובב ברחוב, הדרישה לתת גיבוי ללוחמים שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הטקס הזה של איחוד הצלה הוא טקס מרגש מאוד, טקס של מסר של הצלת חיים, אהבה. במקביל למסר הזה של הצלת חיים אנחנו צריכים לזכור שהצלת חיים זו רפואה, זה כוחות, אבל זה גם לתת גב ללוחמים שלנו, גב לשוטרים, גב לחיילים המתוקים שלנו, גב לכל מי שאנחנו כל כך מעריצים ואוהבים." הוסיף בן גביר.

לסיום, אמר: "אז בעזרת השם שנדע לתת גב ושתדעו רק ימים שמחים יותר, טובים יותר ונזכור תמיד את נעם. כתוב על דוד המלך שהיה "עדינו העצני – שהיה מעדן עצמו כתולעת כשלומד תורה ומקשה עצמו כארז כשיוצא למלחמה". נעם איש משפחה, נעם אהוב, נעם שיודע שכשצריך לצאת למלחמה, עוזבים הכל ונלחמים. שנזכה לתת גב ללוחמים שלנו. תודה."

איתמר בן גביר - יעקב קובי שבתאי - מפכ"ל - נעם רז ז"ל
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button