מבזקיםפוליטי / מדיני

לפני החלפת הממשלה: השרה מיכאלי מינתה מנהל חדש לרשות הספינות והנמלים

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, קיבלה היום (שני) את המלצת ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות הספנות והנמלים למנות את רב-חובל צדוק רדקר. הוא יחליף את רב-חובל יגאל מאור, המסיים כהונה של יותר מ-13 שנים בתפקיד.

רדקר (52), בעל יותר מעשרים שנות ניסיון מקצועי בתחומי הספנות והנמלים. כיום הוא משמש מנכ"ל חברת תעבורה ימית – חיפה הממשלתית. קודם לכן, כיהן בתפקידי ניהול בחברת הספנות צים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.

צדוק רדקר. צילום: ללא קרדיט

רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה משמשת רגולטור ממשלתי האמון על תחום התעבורה הימית: מעגנות ונמלים, כלי שיט ומפעיליהם. הרשות פועלת על מנת להבטיח קיומה של תשתית ספנות ישראלית בעלת יכולת לשמש כמוביל משמעותי בזמן שלום ובזמן חירום, ושירות רציף לתועלת המשק הישראלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בראש ועדת האיתור עמדה מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, וחבריה היו סגן נציב שירות המדינה, אילן רם ומנכ"ל משרד התחבורה לשעבר, יעקב גנות. נוכח העיתים, ועדת האיתור פעלה באישור ובליווי צמוד של ועדת החריגים שליד נציב שרות המדינה, אשר אישרה את התהליך על שלביו השונים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי: "אני שמחה למנות עוד איש מקצוע מוביל בתחומו, הפעם לתפקיד החשוב ביותר בתחום הספנות בישראל. רב-חובל רדקר מגיע לתפקיד לאחר שנים רבות בים, בתפקידי ניהול בכירים ב'צים', ועם ניסיון בחברה ממשלתית לתעבורה ימית. צדוק הוא האיש הנכון להוביל את עידן הנמלים החדש, בתקופה מאתגרת, ולהוביל שיפור בשירות ודאגה להון האנושי העתידי בתחום הספנות. תודה גדולה והערכה עצומה לראש הרשות היוצא, רב-חובל יגאל מאור, מומחה בעל שם עולמי, איש ספר ומעשה, אוהב הים והארץ, על השירות המסור למדינה ותפקידו בפיתוח הספנות והנמלים בישראל".

מנכ"לית משרד התחבורה ויו"ר ועדת האיתור, מיכל פרנק: "המינוי הוא נדבך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית וההתמקצעות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – באוויר, בים וביבשה. אני מודה ליגאל על כהונה מצוינת, ומאחלת לצדוק ולרשות הצלחה רבה".

ארכיון. צילום: דני שם טוב

Back to top button