חדשות הארץמבזקים

חברת אסם עומדת בפני פיטורים של עשרות עובדים

חברת אסם קיימה היום (שני) ישיבת הנהלה בשיתוף כל ועדי אסף ביחד עם מנכ"ל החברה, אבי סייג ולפי אותה ישיבה הוחלט על צעדי פיטורין של מאות עובדי החברה.

החברה מתכוננת לקרא שנת 2023 ולאור העלאת המחירים במשק וכמו כן , העלאת שכר המינימום ל6000 שקל בחודש, הודיעה החברה על גל פיטורים כדי לאפשר לה לה להתמודד עם אתגרי התקופה.

באסם מודים על גל הפיטורים הקרב וזוקפים זאת לטובת המשך התייעלות החברה שכוללות , עדכון הסכמי רכש, צמצום עלויות קבועות ושיקולי ייעול ושיווק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובת אסם נסטלה: "לקראת שנת 2023, אנו נדרשים לפעול ביעילות וביצירתיות, על מנת לאפשר המשך צמיחה ולהתמודד עם אתגרי התקופה. תכנית העבודה תכלול השקעה מואצת בחדשנות, הגדלת כושר ייצור, טכנולוגיה ואוטומציה בהיקף של עשרות מיליוני ₪ , לצד שמירה על מבנה הוצאות יעיל ותחרותי, הכולל בין היתר צמצום עלויות קבועות, עדכון הסכמי רכש, ייעול מטות החברה, עלויות שיווק, ועוד. כמו כן, החברה תעלה את שכר המינימום המפעלי לגובה של 6000 ₪ בחודש ובכך תהיה החברה הראשונה בישראל לעשות זאת. במסגרת התהליך, יתייתרו עשרות משרות בלבד, בעיקר בשל שינויים טכנולוגיים, ובמקרה זה נעשה כל מאמץ למציאת אלטרנטיבות העסקה בתוך הארגון, בשיתוף מלא עם נציגויות העובדים וההסתדרות."

אסם הסברה
אילוסטרציה. צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button