חדשות הארץמבזקים

בעקבות הפיגוע הרצחני באריאל: נט"ל מתגברת את את קווי הסיוע שלה

בשנת 2022 התרחש גל פיגועי טרור בכל רחבי הארץ שגבה את חייהם של 25 אבני אדם. היום נוספו למספר עוד שלושה אנשים שנרצחו בפיגוע הקשה שהתרחש הבוקר (שלישי) באזור התעשייה באריאל ובכביש 5.

אפרת שפרוט, מנכ"לית עמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה) אמרה: "במקרים כאלה לא צריך להתמודד עם זה לבד אם אתם חשים חרדה או לחץ בעקבות האירוע מומלץ לפנות אלינו כמה שיותר בסמיכות לאירוע. קו הסיוע שלנו נמצא כאן עבורכם למתן סיוע ותמיכה נפשית."

עוד הוסיפה שפרוט ואמרה: "אם מישהו לבד בבית וחווה חרדה או לחץ וזקוק לעזרה מיידית עוד לפני שהוא פנה אלינו ממליצה – לנשום נשימות עמוקות, לשתות מים, לחשוב מחשבות חיוביות זה יכול להועיל כעזרה ראשונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמותת נט"ל מציינת בימים אלו 25 שנות עשייה והינה מהעמותות הוותיקות והמנוסות ביותר בארץ בהענקת סיוע לנפגעי טראומה על רקע מלחמה וטרור הן בעזרת קווי הסיוע , טיפולים פרטניים, סדנאות וקבוצות תמיכה למשפחה והמעגלים הסובבים. נט״ל פועלת להעלאת המודעות לנושא וכמוקד ידע וניסיון רב.

עמותת נט"ל, המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה, תיגברה את קו הסיוע שלה, לטובת מי שמרגיש חרדה ולחץ וזקוק לתמיכה נפשית, בעקבות הפיגוע באריאל – בטלפון 1-800-363-363.

טלפון
אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button