בידורמבזקים

אייל גולן לאחר העימות הראשון עם המתלוננות ט' ו-נ': "זה היה אירוע שחיכיתי לו זמן רב"

הזמר והיוצר, אייל גולן, ערך אתמול (שלישי) לראשונה עימות במשטרה עם המתלוננות נגדו, שגם תובעות אותו במסגרת תביעה אזרחית בבית המשפט. גולן הגיב בתום העימות איתן בסרטון שפרסם.

בפתח דבריו, אמר גולן בסרטון: ״זה היה אירוע שחיכיתי לו זמן רב. אחרי תביעה אזרחית חסרת בסיס שהן הגישו נגדי, הן הבינו שאין שום יסוד לטענות שלהן. מדובר בשלל גרסאות שהשתנו עם השנים, כשכל גרסה סותרת את הגרסה האחרת."

בנוסף, אמר כי "לכן הן הגישו תלונה למשטרה, מתוך מחשבה שאני אבהל ואסחט למלא את הדרישות הכספיות שלהן. אני רוצה לומר לכל מי שאוהב אותי ואת היצירה המוזיקלית שלי: קודם כל, תודה רבה על האהבה והתמיכה שלכם. זה נותן לי כוח לעמוד חזק מול הרדיפה הזאת. ודבר נוסף, ברור שאם הייתי משלם כסף שום דבר מהתלונות והתביעות לא היה קיים. אבל לא הסכמתי לכך משום שאני יודע שלא נפל רבב במעשיי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אחי בנאי

עוד הוסיף גולן ואמר: "אנחנו כולנו תומכים ותומכות בכל מי שחוותה או חווה פגיעה מינית. זה חמור ביותר. אבל אנחנו לא יכולים להשלים עם נסיון לקחת את הערכים המקודשים של המאבק בהטרדות מיניות ולאפשר לזה להיות כלי בידיים של מי שמפיצים שקרים בוטים, כשהאמת והעובדות מתארות סיפור אחר לגמרי."

לסיום, אמר: "אני שמח שהייתה לי ההזדמנות להבהיר אחת ולתמיד את העובדות – בעימות שהתקיים היום. מודה לכם מעומק לבי על התמיכה וסומך על גורמי אכיפת החוק שיעשו את מלאכתם בלי להתייחס לרעשי רקע. ובעזרת השם שנפגש תמיד רק בשמחות ונמשיך ליצור ולתרום לתרבות הישראלית היקרה לליבנו."

אייל גולן מגיב לעימות עם המתלוננות

Back to top button