חדשות הארץמבזקים

מתלוננת חדשה נגד "נוכל הטינדר": "הוא לגמרי הצליח לקנות את האמון שלי"

צעירה חדשה הגישה תלונה במשטרה נגד "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, בטענה שהוא גנב ממנה מאות אלפי שקלים, בכסף ששכנע אותה לקחת בהלוואות לרכב חדש שרצתה לקנות. הערב (רביעי) פרסמו בחדשות 12 ריאיון עמה בו היא מספרת כיצד הצליח לרכוש את אמונה.

היא סיפרה: "אני חיפשתי להחליף את הרכב שלי, הוא אמר לי שיש לו חבר והוא שותף איתו באיזושהי חברה לייבוא רכבים […] רציתי לקנות אותה [המכונית] בארץ, ואז הוא אמר לי 'לא, חכי, אל תקני אותה פה, אני יכול לדאוג לך לעסקה יותר טובה'. הוא גרם לי להאמין שצריך לקחת הלוואות בשביל זה והוא ממש היה איתי חלק בכל שלב של לקיחת הלוואות מטורפות בריביות פשוט דמיוניות, ולהעביר לו את הכול. העברתי לו סכומים לא קטנים".

היא אמרה שמדובר על: "סביבות ה-400 אלף (ש"ח). הוא כביכול החזיר לי את זה אבל בצ'ק ללא כיסוי כמובן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא טענה שלקח את הכסף ולא החזיר לה: "היינו חברים במשך תקופה ארוכה. היינו מתראים כמעט על בסיס יום-יומי, היינו מדברים הרבה, הוא לגמרי הצליח לקנות את האמון שלי".

הסיפור הזה התרחש אחרי הסרט הדוקומנטרי שעשו עליו בנטפליקס, בו מספר נשים מתראיינות ומספרות כיצד שכנע אותן בעזרת שקרים ומניפולציות להעביר לו סכומים נכבדים של כסף.

המתלוננת החדשה סיפרה שהוא הצליח לשכנע אותה שהסרט שקרי: "לגבי כל הסיפור של 'נוכל הטינדר' הוא הראה לי כמה הכול לא נכון, והוא הראה לי הוכחה לכל דבר וכל דבר שאי פעם אמר לי היה נראה הכי אמין בעולם. אם הוא מספר לי משהו אז מאוחר יותר אני שומעת איזושהי שיחת טלפון שמאשרת לי את מה שהוא סיפר. כלומר, אין לי מסמך, הוא מראה לי בן אדם, אנשים מאשרים אותו. לא הייתה מילה שיצאה לו מהפה שלא היה לה גיבוי".

סיימון לבייב הגיב לתלונה החדשה: "נפלתי קורבן לסחיטה, לעבריינים. הבחורה הזו עבריינית לכל דבר ועניין. חשבתי שהיא ידידה שלי. הבחורה הבינה שהיא הסתבכה פה קשות והיא מואשמת בגניבת רכב. הוגשה תלונה כלפיה כבר ביום ראשון ואנחנו נתבע אותה על כל מה שהיא עשתה, חוץ מהעניין הפלילי שהיא עשתה, גם על כל הוצאות הדיבה וכל הדברים האלה".

נוכל הטינדר - סיימון לבייב
צילום: לקוח מעמוד הפייסבוק של סיימון לבייב / שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button