כלכלהמבזקים

כבוד: זו הישראלית שנבחרה על ידי המגזין היוקרתי לרשימת 100 המשפיעים בעולם העסקים

היזמית לילך בר דוד, מייסדת משותפת ומנכ"לית של פלטפורמת הבנקאות Lili, נבחרה לרשימת 100 האנשים שמשנים את עולם העסקים בקטגורית בחירת הקוראים במגזין היוקרתי Business Insider.

עורכי ביזנס אינסיידר ציינו שלילך בר דוד נמצאת בחזית של קבוצת סטרטארטפים בתחום הפינטק המתמקדים בסיוע לעסקים קטנים בארה"ב ומקלים עליהם בהתנהלות הכלכלית, כך שיוכלו להתמקד בקידום העסקים שלהם. אפליקצית הבנקאות של Lili, אשר מפותחת בישראל, משמשת כיום מעל ל-600 אלף עצמאים ומאפשרת להם לבצע הפרדה בין הכספים האישיים לכספי העסק, ניהול ההכנסות וההוצאות ותשלום ישירות מהאפליקציה, הקצאה מראש של כספים לצורך המיסים כדי להמנע מהפתעות, דיווחים לרשויות המס וניהול קבלת החזרים, משיכת כספים מראש על חשבון תקבולים, ביצוע פיקדונות ועוד. מספר העצמאים והעסקים הקטנים זינק בתקופת הקורונה כשרבים עשו הסבה מקצועית ופיתחו עסקים משל עצמם ומספרם נאמד ב-30 מיליון בארה"ב. המגפה עודדה רבים לעבור לניהול הפעילות בדיגיטל כתחליף לבנקאות המסורתית.

לילך בר דוד: "הבחירה ברשימה של מי שיוצרים טרנספורמציה בעולם העסקים על ידי קוראי ביזנס אינסיידר היא כבוד גדול עבורי ועבור כל עובדי החברה והכרה בתרומה למאות אלפי עסקים שמתמודדים יום יום עם המציאות הכלכלית המאתגרת. התמקדנו לכל אורך הדרך ביצירת מערכת שתפחית מהיזמים את העול של התעסקות עם ניהול הכספים ורשויות המס. לניהול ההדוק יש גם תוצאות. החזר המס של לקוח ממוצע שלנו מגיע ל-4500 דולר לשנה, לעומת ממוצע ארצי של 3000 דולר. השימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית מאפשר לנו לספק למשתמשים תובנות והצעות מותאמות אישית לשיפור ההתנהלות הכלכלית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לילי הוקמה בשנת 2018 על ידי לילך בר דוד, מנכ"ל ולירן זילכה, סמנכ"ל טכנולוגיות, שלהם ניסיון של 20 שנים בתחום הפינטק והייטק. החברה גייסה עד כה 80 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם Group 11 של דובי פרנסס, Target Global וקרנות נוספות ומעסיקה כיום 65 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב.

לילך בן דוד
צילום: Lili
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button