חדשות הארץמבזקים

"מי שמכפיש – ישלם": פעיל הימין הגיש תביעה נגד העיתונאי הבכיר על סך 300,000 ש"ח

פעיל ההתיישבות אלישע ירד, הגיש אתמול (חמישי) תביעה כספית על סך 300 אלף שקלים באמצעות עו"ד מנשה יאדו, כנגד העיתונאי הבכיר בן כספית, לאחר שהאחרון פצח כנגדו, לטענתו, "במסע הכפשה על רקע מינויו ליעוץ הפרלמנטרי של חברת הכנסת החדשה לימור סון הר-מלך."

על פי ירד: "הדבר החל לאחר שפורסם כי ירד עתיד לשמש כיועץ לחברת הכנסת, מה שהביא את בן כספית לצאת בבליץ של ציוצים בחשבון הטוויטר שלו שמונה למעלה מ300,000 עוקבים, שם הזהיר כי מדובר ב"בנער גבעות על סטרואידים". בהמשך תקף עוד כספית את ירד וכתב כי הוא "בדוקאי שב"כ", וכן ישב בעברו במעצר מנהלי ואף נחקר בשב"כ, דברים שלא היו ולא נבראו מעולם. עוד חשף בן כספית כי כנגד ירד הוצאו בעבר צווים מנהליים, דבר שאסור בפרסום משום שאלו הוצאו כנגדו לפני שנים רבות כשהיה עדיין קטין."

בכתב התביעה כתב עו"ד יאדו, כי "גם לאחר שהתברר לבן כספית כי העלה הכפשות חסרות בסיס לא פרסם התנצלות אודות הפרסום ולא הבהרה אלא פשוט הוריד את חלקו, בלא לפרסם פרסום סותר ומתקן עם התנצלות. הדבר הזה הינו עדות נוספת למגמתיות של הנתבע, חוסר ההגינות וחוסר תום הלב שמאפיין את התנהלותו", טען יאדו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני גאה בפעילותי למען עם ישראל וארץ ישראל", אמר אתמול אלישע ירד בתגובה לתביעה שהגיש, "אבל מסתבר שישנם כאלו שכאב להם משום מה לראות יהודי עם פאות, אוהב הארץ במשכן הכנסת, והחלו לפתוח במסע הכפשה חסר מעצורים נגדי. התביעה הזאת נועדה להבהיר: יש דין ויש דיין. מי שמכפיש – ישלם".

מעו"ד מנשה יאדו נמסר אתמול: ""קבלת הפנים" של בן כספית לאלישע ירד עם כניסתו למרחב הפרלמנטרי, ראויה הייתה לתביעת הפיצויים שהוגשה היום על סך של 300,000 ש"ח, תביעה חזקה בגין שקרים הכפשות ופרסומים מגמתיים ואסורים".

אלישע ירד
צילום: אברהם שפירא
\

Back to top button