בידורמבזקים

מדוע הזמר המפורסם פוצץ ריאיון עם כתב כאן 11?

הזמר הקולומביאני מאלומה שיבצע את שיר האוהדים של המונדיאל בקטאר פוצץ הערב (מוצ"ש) ראיון עם הכתב מואב ורדי מכאן 11 שנשלח לסקר את המונדיאל.

ורדי שאל את מאלומה על ההאשמות כלפי הקטארים אודות ההפרה של זכויות האדם במדינה: "אנשים חושבים: מאלומה, אין לך בעיה עם הפרת זכויות אדם במדינה?".

מאלומה ענה לו: "כן, אבל זה משהו שאני לא יכול לפתור. באתי לכאן רק בשביל ליהנות מהחיים ומהכדורגל. זה לא משהו שאני צריך להתערב בו. אני כאן רק כדי ליהנות מהמוזיקה שלי ומהחיים היפים ומכדורגל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ורדי לא נראה מסופק מהתשובה והמשיך לשאול: "אבל אתה יכול להבין אנשים שיגידו שבעצם נוכחותך כאן את עוזר לייפות (whitewash) את הסיטואציה".

מאלומה לא נראה מרוצה מהתחקור ושאל את המפיקים: "אני חייב לענות על השאלה הזאת?".

מאחורי הקלעים נשמעו קולות שאמרו למאלומה שהוא לא צריך לענות על השאלה. בשאלה הזו מאלומה קם והלך מהריאיון. בדרכו החוצה הוא אמר שורדי הוא "גס-רוח".

ורדי ענה: "מדוע אני גס-רוח? אני רק חושב שזה מה שאנשים אומרים וחושבים". ובכך הריאיון הסתיים.

מאלומה - זמר
צילום: לקוח מעמוד הפייסבוק של MALUMA / שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button