מבזקיםצרכנות

לשחרר מחסומים מהתת-מודע לצמיתות וליצור חיים של עוצמה

מאות אלפי אנשים חיים בינינו כשהם סובלים ממחשבות שליליות, פחדים, חוסר ביטחון, חרדות ולחצים על בסיס יומי. לעתים, אלו יכולים להשפיע על הגוף. מלבד הפגיעה האנושה באיכות חייהם, הדבר פוגע קשות בתוצאות שלהם בכל תחום. "קלירינג סנטר" בראשות דון שאול הוא מרכז פורץ דרך בתחום. השיטה החדשנית "LifePower", מגישה פתרון חכם, יעיל ומהיר למחסומים הפנימיים שמעכבים אותנו.

ישראל היא מדינה שלא פשוט לחיות בה. רבים מאיתנו סוחבים לחצים יומיומיים ומצוקות נפשיות שמשפיעות על המחשבה וההתנהגות שלנו. מי שניסה להתמודד עם המחשבות שליליות והחרדה באמצעים הרגילים כגון לקחת כדור הרגעה או ללכת לפסיכולוג או מטפל אחר, למד על בשרו שבמקרה הטוב נרשמת הקלה רגעית אך בדרך כלל זהו תהליך ארוך וסבוך שאין לו פתרון מלא.

זו הסיבה שדון שאול פתח לפני כ-6 שנים את הסניף הראשון של "קלירינג סנטר" בתל אביב, מרכז להתפתחות אישית המעביר קורסים ואימונים אישיים לשיפור אישי ולשחרור מטראומות, פחדים, חרדות, מחשבות שליליות ולחצים לצמיתות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני כשנתיים דון חבר עם המרכז החיפאי שהתמחה בשיטת LifePower במשך כ-30 שנה, וביחד הפכו את קלירינג סנטר לרשת מרכזים ארצית, הנותנת שירות לציבור בתל אביב ובחיפה.
שאול הוא נצר למשפחה רבת זכויות בעיר הכרמל. סבא שלו, זיגי שאול, הוא מראשוני האופטומטריסטים בישראל וכמעט כל חיפאי שמע אודות האיש המופלא הזה: מקצוען, חכם, בעל חוש הומור נפלא וכזה שגם בגיל 90 ממשיך להגיע לעבודה מדי בוקר ומהווה השראה עצומה למי שפוגש בו.

דון עצמו גדל כילד מחונן שבגיל צעיר התייאש מהקצב ומהתוכן של בית הספר ובצעד אמיץ ודי מהפכני, נסע בגיל 13 לדרום אפריקה על מנת ללמוד מהמנטורים הגדולים בעולם אימון בשיטת LifePower. הוא חי שנתיים בדרום אפריקה והמשיך את המסע לשוודיה, דנמרק ואנגליה. במשך חמש שנים השתלם דון בשיטות חדשניות בתחום ההתפתחות האישית וגילה שחלומו הוא לסייע לאחרים לפרוץ גבולות, להשתחרר ממחסומים, לבנות ביטחון עצמי חזק ויציב ולממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.

צילום: תמיר יהושע

ביקור במרכז "קלירינג סנטר" מלמד שמאות אנשים מגיעים לכל אחת מהסניפים בת"א ובחיפה על בסיס שבועי על מנת לשפר את חייהם, אותם מקבלים חברי צוות שהוכשרו במשך שנים בשיטת LifePower על מנת להעביר תהליכים אלו. יש לציין כי כבר מרגע הגעתנו למרכז, הצוות היה אדיב, חם ומחבק. החל מהקבלה ועד למדריכי הקורסים והמאמנים, פגשנו אנשים מלאי שמחת חיים והתעניינות כנה שלא ראינו כבר הרבה זמן אצל נותני שירות. משיחה עם חלק מחברי הצוות עלה שכולם היו תלמידים בקלירינג סנטר ולאור ההצלחה האישית שלם, רצו להעביר אותה הלאה לאחרים ולקחת חלק פעיל במרכז.

מתברר כי בבסיס השיטה עומדת מטרת על: לעזור לאנשים לפתח יכולות מקסימליות. לשם כך מטופלים בתהליך נושאים כמו תקשורת בינאישית, בניית ביטחון עצמי, שחרור משקעים מהתת-מודע, שיפור הערך העצמי וזה מגיע עד לשיפור מיומנויות למידה, בניית מערכת זוגית מוצלחת ואפילו קורס בניהול לבעלי עסקים.

הדרך לפריצות הדרך עיקרה בתהליך "קלירינג" שעוזר להיפטר מחסמים פנימיים ומהרגלים ישנים שמעכבים אותנו ויוצרים פחדים, מעצורים ולחצים על בסיס יומי. המחשבות השליליות של כולנו מביאות לכדי נפילות רגשיות קשות. שיטת האימון בקלירינג סנטר מנקה משקעי עבר וטראומות לצמיתות וזאת על ידי שימוש בשיטה ובטכנולוגיות מיוחדות. במרכז מתקיימים קורסים ואימונים אישיים.
רוב האנשים נחשפים לפתרון זה באמצעות המלצה של משתתפים אחרים ומצטרפים להרצאה שבועית נהדרת של דון בכנס אונליין ללא תשלום.

ההסבר המרתק בכנס האונליין, אודות סודות התת-מודע שלנו, מסייע לקהל להבין את הסיבה להיווצרות הבעיה הכואבת שיוצרת חסמים והרגלים רעים בחייהם האישיים. רוב המשתתפים ממשיכים מכאן לאחר מקורסי קורס התנסות הקצרים שיש במרכז, "סודות התת-מודע" הוא אחד מהם, בן כמה מפגשים בודדים, ובעלות נמוכה.

בקורס לומדים ומגלים את המקור הנסתר לכל הפחדים, המחשבות השליליות, החרדות, הלחצים והתקיעות, לאחר מכן לומדים טכניקת קלירינג עוצמתית לשחרור חסמים וטראומות, ובסופו אף מתנסים באותה טכניקה תחת הדרכה מקצועית, החוויה אותה מתארים המשתתפים בקורס היא עוצמתית ביותר. השלב הבא יהיה אבחון אישיות ובניית תכנית המשך עם יועץ מומחה בשיטה, שבו תיבנה תכנית המשך מותאמת אישית הכוללת קורסים ו/או אימונים אישיים של קלירינג לשיפור כל תחום אותו האדם ירצה לשפר ולטפל בו בחייו, אם ירצה בכך. בין אם בחרתם בקורס המשך או בסדרת אימונים אישיים (עלות של כמה אלפי שקלים לכל אחד ממסלולים אלו), אתם תתחילו לעבור תהליך מעמיק של שינוי פנימי. המאמנים במרכז מעידים על תובנות מכריעות שהתקבלו ופריצות דרך משמעותיות שהושגו על ידי סדרת קורסים ואימונים רבי עוצמה אלה.

בקלירינג סנטר ניתן לעבור הכשרה מלאה כמאמן אישי בשיטה, ולעבור התמחות מקצועית תחת המומחים שבמרכז.

הקלירינג סנטר מפיץ את הספרים של שיטת LifePower, שבאופן כללי הפכו ידע יקר ערך למוצר נגיש וברור, קל לשימוש.

דון שאול: "יצרנו מרחב בטוח, שמח ומעצים שמטרתו לשרת אנשים שרוצים לעשות שינוי פנימי לצמיתות בחיים, לחיות חיים של עוצמה, להיפטר מחסמים, טראומות, פחדים, חרדות ומחשבות שליליות ולחיות מתוך שלווה וידיעה איך להשיג את מטרתם בחיים. במקום להתמכר לכדורים שאינם פותרים את שורש הבעיה, רצוי לנקות את הבעיה מהשורש ולהיפטר מחרדות לצמיתות. אין סיבה ללמוד לחיות עם הכאב הנפשי שבשלב הבא מוביל לכאב פיזי ומחלות. התבוננות על מי אנחנו באמת – ישות רוחנית עוצמתית ואינסופית, מראה שלכולנו יש אין סוף יכולות, אך רובן לא באות לידי ביטוי מלא. מדוע? מאחר ויש משהו שלוכד אותנו מבפנים, שתוקע ועוצר אותנו בכל פעם שאנו רוצים להצליח. וזהו התת-מודע שלנו. אני מאמין שחובתנו לשפר את עצמנו ולנטרל את התת-מודע שמכתיב את חיינו מבלי שנשלוט בו. בתת המודע נאספו כל הטראומות שעברנו מילדות וזה דופק באופן ישיר את התוצאות שלנו שוב ושוב מחדש. זה קורה כשהטראומות משפיעות עלינו כיום מבלי שנבחין בהן".
קשה לתאר בכתבה אחת את שלל מאות הטכניקות המתקדמות שבהן עושים שימוש המומחים ב" קלירינג סנטר".

אחת מהטכניקות הבסיסיות ביותר בקלירינג היא, לדוגמה, להביא את האדם לחזור לאירוע טראומטי מעבר ולהתמודד איתו בכך שעוברים דרכו מחדש, וחשים את כל החוויה בחושים, כפי שהיא התרחשה אז, בליווי צמוד ובצורה מדוייקת. לאחר מכן עוברים על האירוע מההתחלה ועד הסוף, שוב ושוב, על מנת לרוקן את האירוע הטראומתי מכל הרגשות השליליים והכאב הטמון בו. בנוסף, בדרך כלל מתגלה כי הטראומה יושבת על עוד טראומה נסתרת יותר בתת-המודע, שלא היתה גלוי לעין עד לאותה נקודה במפגש, אך כעת מתגלה, וגם היא מטופלת באותה צורה. האימון מסתיים רק כאשר האדם יכול לעמוד מול הטראומה ולהסתכל עליה בנוחות, בלי שהיא מפעילה בו רגשות שליליים בלתי נשלטים, עד שהוא יכול להסתכל על האירוע ולצחוק, או הרגיש הקלה או הגיע לתובנה חדשה בנוגע לטראומה. בכל הייחודיות של קלירינג היא שבכל מפגש מגיעים להישג, התקדמות או שיפור. כיוון שהתהליך אישי מאוד, הוא מותאם ליכולת של כל אדם להתמודד ולנצח את טראומות אישיות שלו. חלק מהאנשים לא יוכלו להתמודד לראשונה עם הטכניקה לעיל ולכן יעברו קודם טכניקות אחרות מותאמות אישית שיחזקו אותם ויביאו אותם למעמד בו יוכלו להתמודד עם טראומות בקלות רבה יותר. חלק מהאנשים יזדקקו לטכניקות מתקדמות יותר מהטכניקה לעיל, ויתקדמו על שלבים בהם ישיגו עוד ועוד עוצמה אישית בכל תחומי החיים. ברור שרוב הקהל שמגיע לקלירינג סנטר בעל מודעות ובשל להתקדם בתחום זה, אם כי פגשנו במרכז גם ילדים שמלווים על ידי הוריהם וחיילים שהגיעו כדי לשפר ביטחון עצמי וכאלה שבאו על מנת להשתחרר מטראומה צבאית. פגשנו במרכז גם דתיים וגם חילונים, אנשים המגיעים ממקומות מרוחקים כמו אילת והערבה וגם אלו המגיעים מחו"ל לתכנית מרוכזת. פגשנו גם בעלי עסקים המגיעים למרכז, שסבורים כי הצלחתם העסקית נובעת מהשיפור האישי שהם עושים בכל שבוע בקלירינג סנטר. כולם אנשים נאורים ואמיצים שמוכנים ללכת ראש בראש עם מחסומי החיים והתת-מודע ולנצח בחיים.

דון שאול מכוון גבוה. הוא מתכנן להתפרש ברחבי הארץ ובעולם ולהקים רשת מרכזים שתפעל גם בארה"ב ובאירופה. החזון שלו הוא להביא אנשים למצב שאותו הוא מכנה "קליר". כלומר, אדם שניקה את ההשפעות המזיקות של הטראומות בתת-מודע שלו.

אם אתם סקרנים לגבי השיטה המלאה, מהו המקור האמיתי לחרדות, מחשבות שליליות, לחצים, פחדים, ואפילו כאבים גופניים לא מוסברים ואיך משחררים מחסומים מהתת-מודע לצמיתות, תוכלו ללחוץ על הקישור שמופיע בתחתית הכתבה ולהצטרף לכנס האונליין הקרוב, עם דון שאול. https://bit.ly/כנסעםדוןשאול

Back to top button