חדשות הארץמבזקים

"ישראפיש": אב ובנו מעפולה זכו בתחרות הדייג הספורטיבית בכינרת

הצלחה נרשמה בתחרות המקצועית לדייג ספורטיבי למשפחות 'אבא אמא ואני – משפחת דייגים' שהתקיימה בחוף דוגית השקט בכינרת. התחרות התקיימה ביזמת עמותת 'ישראפיש' ובאירוח של איגוד ערים כינרת, בהשתתפות 14 משפחות מכל רחבי הארץ, עם ילדים מגיל 6 ועד 18, אשר התחרו לאורך 30 שעות רצופות- כולל לינה באוהלים על החוף, במטרה לתפוס את המשקל הרב ביותר של דגים.

למשפחות, אשר הגיעו מצוידות בציוד דייג מקצועי, הוקצו מתחמי דייג מדודים ומסומנים על ידי שופטי התחרות, אשר רק בהם היה ניתן לשהות ולדוג, לאורך כל שעות התחרות. חשוב לדעת כי הדגים שנתפסו, נשקלו על ידי שופטים מקצועיים ולאחר השקילה הוחזרו למי הכינרת!

את הגביע קטף צוות 'ניקה בייטס'- האב ולדימיר פיינרמן (41) והבן מייקל (14) מעפולה, לאחר שצבר את התוצאה הגבוהה ביותר בתחרות, עם משקל כולל של 13.225 ק"ג של קרפיונים. למקום השני הגיע צוות 'ניקה קארפ'- אבא אנטון חוחלוב (48), אמא נטליה (51) והבת ויקטוריה (15) מעפולה, עם תוצאה של 11.450 ק"ג, ובמקום השלישי צוות 'פרפרון'- אבא רומן פולוקשט (43) והבן יאיר (10) מהיישוב ברקן עם תוצאה של 10.200 ק"ג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן: "איגוד ערים כינרת מברך את עמותת 'ישראפיש' והיו"ר אנדריי מזלין, והמשפחות, אשר קיימו תחרות למופת, ופתחו בהצלחה רבה את עונת תחרויות הדייג הספורטיבי בכינרת המלאה והיפה" אומר גרינבאום ומוסיף: "אנו שמחים לארח את תחרויות הדייג מדי שנה בחופים השקטים של האיגוד, במטרה לעודד אירועי חורף בכינרת, אגם שאינו קופא לעולם ועל כן מהווה אבן שואבת לדייגי הספורט מכל העולם, בעיקר בעונת החורף. אני מודה למנהל חופי האיגוד אריה סגרון, למנהל חוף דוגית אהרון בן נעים וצוות החוף, פקחי האיגוד וכל מי שסייע להצלחת התחרות".

אנדריי מזלין יו"ר עמותת "ישראפיש" לדייג ספורטיבי בישראל: "השנה הייתה היענות גדולה של משפחות, התחרות המשפחתית הפגישה גם את הילדים, הקטנים והגדולים עם תרבות וחווית הדייג הספורטיבי, הפופולארית באירופה. בהמשך עונת החורף נקיים בכינרת תחרויות נוספות לדייג ספורטיבי לבוגרים מקצועיים, 13-16 בדצמבר 2022 תחרות גביע 'מועדון ישראפיש', ב-22-27 בינואר 2023 תתקיים אליפות ישראל בדייג ספורטיבי, וב-22-25 בפברואר 2023 תחרות סיום העונה, גביע 'מועדון ישראפיש'".

צילום: עמותת 'ישראפיש'
צילום: עמותת 'ישראפיש'
צילום: עמותת 'ישראפיש'
צילום: עמותת 'ישראפיש'

Back to top button