מבזקיםמשפטי/פלילי

היחידה המרכזית במחוז חוף פענחה את רצח הנער ווליד סאמי שהאב בן ה-13

ראשיתה של החקירה ביום שישי בתאריך 14.10.22 סמוך לשעה 21:00 בעקבות דיווח על אירוע ירי לעבר בית עסק ביישוב ג'סר א זרקא במהלכו נורה ונפצע באורח אנוש נער כבן 13 ע"י חשוד אשר נמלט מהמקום. הקורבן פונה למרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה שם, לאחר מספר ימים, נפטר מפצעיו.

בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר הופקדה החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף והוצבה בראש סדר העדיפות המחוזי נוכח חומרת האירוע ומורכבות החקירה.

חקירה מאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים וחקירתיים במהלכה נאספו מגוון ראיות בהם, בין היתר, עדים לאירוע, צילומי מצלמות אבטחה ועוד הביאו למעצרו של חשוד במעורבות במעשה (תושב ג'סר א זרקא כבן 16) ע"י בלשי הימ"ר בתאריך 19.10.22 בג'לג'וליה. מהחקירה עלה על כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין משפחות ביישוב וכי הקורבן לא היה יעד לפגיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה ולתקופה העולה על 35 ימי מעצר באישור היועץ המשפטי לממשלה והבוקר כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה באמצעות המשטרה לבית המשפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ר' צוות החקירה בימ"ר חוף, פקד שאדי סיאגה: "אירוע חמור זה בו נורה נער תמים על לא עוול בכפו הביא אותנו לחקירה מאומצת אותה הציב מפקד המחוז בראש סדר העדיפות. גיבשנו מגוון ראיות על מנת להביא למעצרו של החשוד תוך ימים ספורים. כל פענוח של מקרה רצח, כל שכן בחברה הערבית הוא מורכב ודורש משאבים רבים ועל כן פעלנו במסירות, ביסודיות ובמקצועיות בכדי להביא את החשוד לדין".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button