חדשות הארץמבזקים

אלימות בחולון: הנרצח – יורי וולקוב, עובד איכילוב ותיק

יורי וולקוב, כוח עזר מזה כ-20 שנה במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) באיכילוב, הוא הנרצח הערב (רביעי) באירוע האלימות בחולון.

הוא נדקר בעודו חוצה מעבר חציה בעיר, שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה לטיפול והצלה חיים של אחרים. הוא נקלע לעימות עם רוכב קטנוע שככל הנראה דקר אותו ונס מהמקום.

הנהלת המרכז הרפואי מסרה כי היא: "מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אשתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון ושתי בנותיהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שירה פלג, אחות אחראית של המחלקה יחד עם כל הצוות מסרו: "אין מילים אשר יכולות לתאר את הרשע והברבריות של הרצח הנתעב ותחושת התדהמה, הכאב והצער שפקדו אותנו עם היוודע הבשורה הקשה על יורי שלנו. ידינו רועדות וליבנו הולם בחוזקה, שכן מדובר במי שחילל ורמס ברגל גסה ובבוטות שאין דומה לה את העיקרון האוניברסלי המקודש מכל – ערך קדושת החיים".

הם המשיכו: "יורי היה לפני משמרת לילה, בדרכו לסידורים בעיר מגוריו, ולא ידעת שהנורא מכל לפניו בגלל אדם שפל וחסר מעצורים מהסוג הגרוע של פחדנים שמבלי להכיר אותו ובגלל ויכוח מיותר וסתמי נטל את חייו, ככה סתם. הרס במחי יד משפחה, חברים. נטל חיים. יורי האהוב שלנו היה אדם טוב לב, ישר, הוגן, צנוע, 'נחבא אל הכלים', רגיש ונפלא, צנוע, מדהים ומקסים. עובד מסור לחולים שהיה מגיע בשמחה לעבודה והוכיח את עצמו טוב למרות כל הקשיים ואף קיבל תעודת הצטיינות.

הם סיימו: "אומרים שאלוהים בוחר לצדו את הטובים ביותר, ויורי היה כזה, לא מתבלט, אבל רגיש, חכם, ונוגע בכל אדם בכל מקום שהיה בו. יורי, נתגעגע אליך, מותך הוא לא נתפס, הכאב מפלח לנו את הלב הכואב והדואב. אנחנו מחבקים את אשתך ומשפחתך על האובדן הקשה".

כוחות המשטרה עורכות סריקות נרחבות אחר רוכב הקטנוע.

יורי וולקוב
צילום: דוברות בי"ח איכילוב

אלימות בחולון: נקבע מותו של תושב בת ים בן 52

 

Back to top button