צרכנות

הזרקות חומצה היאלורונית – למי זה (באמת) מתאים

בשנים האחרונות עלתה מאוד הפופולאריות של הזרקות חומצה היאלורונית, ולא בכדי. חומצה היאלורונית מתאימה להזרקה למגוון רחב של אזורים בגוף, ומאפשרת לעצב, לפסל ולשפר את מראה הפנים ואזורים נוספים. לחומצה ההיאלורונית יש יתרונות רבים, לצד חסרונות מועטים. קראי ובדקי האם הזרקות בחומה היאלורונית מתאימות עבורך באמת!

 

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומצה המצויה בגופנו באופן טבעי. את החומצה אפשר להחדיר את הגוף באמצעות הזרקה, והיא נשמרת בצורתה המלאכותית לאורך מספר חודשים. כתוצאה מכך, היא מאפשרת לנו להזריק אותה על מנת למלא אזורים בפנים, לעצב אותם ולשפר את מראה העור כך שיראה מתוח יותר – למשך מספר חודשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החומצה ההיאלורונית נספגת בגופנו בהדרגה לאחר מספר חודשים, מה שמאפשר הזרקה בטוחה ולא קבועה, כך שבמידה ולא תאהבו את התוצאה, המצב הפיך – ניתן להמיס את החומצה ולחזור למראה הטבעי שלפני ההזרקה, או לחכות מספר חודשים עד שהחומצה תיספג בעצמה. כך, גם אם תרצו רק לנסות ולא להתחייב – חומצה היאלורונית היא חומר המילוי האידיאלי עבורכם.

לאן אפשר להזריק חומצה היאלורונית?

יש אזורים רבים שניתן לעצב בעזרת חומצה היאלורונית, כגון:

  1. שפתיים
  2. אף
  3. לחיים
  4. לסת
  5. שקעי עיניים

 

איך מתבצעות הזרקות חומצה היאלורונית?

הזרקות חומצה היאלורונית מבוצעות צריכות להתבצע בידי רופא/ה, המוסמכים להזריק ולהעניק טיפולים אסטטיים הכוללים הליך פולשני (הזרקה). לפני ההזרקה, ניתן למרוח על המקום משחה מאלחשת אשר תסייע להזרקה לעבור בצורה רגועה יותר, כך שכמעט לא תרגישו את המחט. משמע, ההזרקה היא מהירה, לא כואבת כמעט בכלל והתוצאה? מדהימה ביופייה. עוד מידע על הזרקות חומצה היאלורונית במדריך של מרפאות לוי.

 

למי מתאים הטיפול בחומר המילוי הפופולרי?

הטיפול מתאים כמעט לכולם, ובעיקר למי שרוצה לטפל באזורים בגופו ולשפר את המראה שלהם, בייחוד בפנים. במידה ואתם סובלים ממראה מסוים בגופכם שמפריע לכם, כדאי לבחור בחומצה היאלורונית ולקבל מראה חדש ומתוח בהזרקות שהכאב במסגרתן הוא מינימלי ביותר, למשל:

  1. עיבוי שפתיים, למראה שפתיים בשרניות וחושניות, וכן החלקת קמטים שמופיעים מעל ומתחת לשפה בעקבות הגיל.
  2. עיצוב ופיסול האף, למי שרוצה ליישר את גשר האף ולהעניק לו מראה סולד. עוד על פיסול אף ללא ניתוח.
  3. עבור מי שסובל מקמטים ומראה פנים "עייף", ורוצה להחיות את הפנים ולשוות להן מראה מתוח, חי וצעיר יותר.
  4. טיפול בצלקות אקנה וצלקות אחרות, ולטשטש אותן.
  5. הדגשת קו הלסת למראה "משורטט" יותר של הפנים.
  6. החלקת גב כף היד והסתרת ורידים וקמטים שמופיעים בעיקר בגלל גיל או בגלל רזון.

האם קיימים סיכונים בהזרקת חומצה היאלורונית או תופעות לוואי אפשריות?

החומר מצוי באופן טבעי בגופנו ולכן הסיכונים הם מועטים, ורובם ככולם הם למעשה תופעות לוואי אשר חולפות מעצמן בתוך מספר ימים, ובעיקר:

  1. שטפי דם – כתוצאה מפעולת ההזרקה לעיתים נוצרים שטפי דם במקום המוזרק, הם חולפים בתוך מספר ימים וכן מותר להתאפר עליהם על מנת להסתירם.
  2. תוצאה שלא לטעמכם – אך אל דאגה, כאמור החומצה מתמוססת בגוף בתוך מספר חודשים וכן ניתן להמיס אותה בקליניקה באופן יזום ולחזור למראה הקודם.
  3. תוצאות לפרק זמן קצר – למרות היתרון שבכך, יש לקחת בחשבון שנדרש לחדש את ההזרקה בכל כחצי שנה על מנת לשמור על התוצאות היפות.

תגובה אחת

Back to top button