מבזקיםמשפטי/פלילי

"נמשיך במאבק כנגד האלימות החמורה": הפרקליטות מגיבה לגזר דינו של ארן חזן

בית המשפט המחוזי בבאר שבע (הרכב שופטים ס' הנשיא א. ואגו, א. אינפלד א. חזק) גזר היום (חמישי) על ארן חזן, תושב הדרום, 11 שנות מאסר בפועל ופיצוי של 150,000 ₪ למתלוננת – רעייתו לשעבר, לאחר שבמסגרת הסדר טיעון הודה בניסיון לרצוח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

לאחר מתן גזר הדין ציינה עו"ד עינת נהון אפרתי, שניהלה את התיק: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על הנאשם 11 שנות מאסר, זאת לאחר שהורשע בניסיון לרצח ובחבלה חמורה בנסיבות מחמירות של רעייתו לשעבר. במהלך הטיעונים לעונש העידה המתלוננת באומץ לב על האירועים, וחשפה את רגעי האימה ששינו את מסלול חיה לנצח ואת הקשיים והאתגרים איתם היא מתמודד כיום."

"חשוב להדגיש כי במסגרת המשא ומתן להסדר טיעון עמדה הפרקליטות על כך שהנאשם יודה בניסיון רצח, זאת בין היתר על מנת שהאפוטרופוסות על ילדיהם של בני הזוג תישלל באופן מיידי. אני מאמינה כי ההסדר אשר היה על דעתה של המתלוננת יאפשר למתלוננת ולילדיה להתחיל את תהליך השיקום. חשוב להדגיש כי ההליך המדובר הינו חלק מהמאבק המתמשך והבלתי מתפשר של הפרקליטות באלימות בכלל ובאלימות כלפי נשים בפרט ואנו נמשיך במאבק כנגד האלימות החמורה." הוסיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button