מבזקיםספורט

אמבפה כבש צמד מול דנמרק, פולין הביסה את ערב הסעודית

נבחרת צרפת הביסה את נבחרת דנמרק 2:1 לפני זמן קצר (שבת) במונדיאל קטאר. בכך צרפת הרוויחה באופן כמעט ודאי את מקומה בשמינית הגמר.

ההצלחה נזקפת בעיקר לכוכב הנבחרת – קיליאן אמבפה, שהצליח להבקיע שני שערים מול דנמרק. הוא הבקיע שער ראשון במחצית השנייה של המשחק בדקה ה-61, אולם אנדראס כריסטנסן הדני הצליח לאזן עם שער בדקה ה-68. אך בדקה ה-86 אמבפה כבש את השער השני שלו במשחק, השלישי שלו במונדיאל הנוכחי.

בשביל להגיע לשמינית הגמר אחרי הפסד זה, יהיה על הדנים להביס את האוסטרלים קודם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נבחרת אוסטרליה ניצחה היום את נבחרת תוניסיה 1:0 בזכות נגיחה מדויקת של מיץ' דוק בדקה ה-23. זה הופך את המשחק מול דנמרק למכריע עבור שתי הקבוצות.

במשחק אחר שנערך היום, לאחר שהפתיעה את העולם בניצחון מול ארגנטינה, נבחרת ערב הסעודית התמודדה מול נבחרת פולין. אולם הברק לא הכה פעמיים ופולין הביסה אותם 2:0.

פיוטר ז’ילינסקי הבקיע את השער הפולני הראשון במונדיאל הזה בדקה ה-39. לקראת סיום המשחק, השחקן הדומיננטי של פולין, רוברט לבנדובסקי, כבש שער שני לנבחרת בדקה ה-82 והבטיח את ניצחונם.

בכך פולין עלתה זמנית לראש הבית, אולם כעת העיניים נשואות למשחק בין ארגנטינה למקסיקו, שיכריע את העניין עבור ארגנטינה ויראה האם הצליחו להתגבר על ההפסד מול ערב הסעודית.

כדורגל - משחק - מגרש - איצטדיון
אילוסטרציה. צילום: Image by Brian Dowden from Pixabay

Back to top button