מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: בן 19 דקר צעיר בבטנו במהלך עימות מחוץ למסיבה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד איתמר בוחבוט בן ה-19, המואשם בכך שדקר אדם במהלך עימות מחוץ למסיבה וחתך אותו בבטנו.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי בוחבוט הגיע עם שני חברים למסיבה באזור כפר יעבץ עם סכין בכיס הז'קט שלו. במהלך המסיבה, בוחבוט הראה לאחד מחבריו את הסכין תוך כדי שהוא אומר: "למקרה שמישהו יעשה טעות, הכול טוב אני פה". באותה המסיבה נכח גם המתלונן, בן 18, כשבשלב מסוים של הערב החל בינו לבין בוחבוט עימות מילולי, שהוביל לעימות פיזי, בעקבותיו יצאו השניים מהמסיבה לכיוון היציאה.

כשהמתלונן הגיע לשביל היציאה מהמסיבה, הבחין בבוחבוט מתקרב לכיוונו כשבידו חפץ וחבריו לצידו, לכן לקח מקל שהיה באזור, והשניים המשיכו להתקרב אחד לעבר השני, עד שבוחבוט הצמיד את ראשו אל הראש המתלונן. בתגובה, המתלונן הכה עם המקל בראשו של בוחבוט, או אז, בוחבוט דקר את המתלונן בבטנו באמצעות הסכין, וגרם לחתך רוחבי עמוק בעקבותיו יצאו המעיים מגופו של המתלונן. מיד לאחר מכן, בוחבוט נמלט מהמקום, הלך לישון אצל אחד מחבריו, ושם שטף את הסכין ששימשה לדקירת המתלונן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לבוחבוט עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט והחזקת סכין. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור את בוחבוט עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

דקירה - סכין
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button