בריאותמבזקים

חה"כ מהציונות הדתית ביקר במוקד מד"א: "בצל הפיגועים האחרונים, חיזקתי את העובדים והמתנדבים"

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) הגיע לביקור במוקד הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגש את מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון. חבר הכנסת סופר שמע סקירה מקיפה אודות פעילות הארגון בשגרה ובחירום, בכלל רחבי הארץ ובגזרת יהודה ושומרון בפרט. ח"כ הביע עניין רב בפעילות האמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ממוגנות ירי ונחשף למאמצי מד"א לגייס את הניידות הייחודיות הללו במטרה להעניק טיפול רפואי מציל חיים מהיר ומקצועי, תוך שמירה ככל שניתן על ביטחון הצוות והמטופלים.

עוד שמע חבר הכנסת סופר על פעילות בנק החלב הלאומי שמפעיל הארגון על מנת לסייע לפגים ופעילות שירותי הדם של מד"א וקיים סיור במוקד הארצי ובמוקד החירום 101 של מד"א שם הוצגו לו הטכנולוגיות הרבות שמפותחות במד"א ונמצאות בשימוש הארגון במטרה להציל חיים..

ח"כ אופיר סופר: "שמחתי לבקר במוקד הארצי של מד״א בליווי מנכ״ל הארגון אלי בין וצוותו המסור, קיבלתי סקירה על הפעילות הענפה של הארגון ועודכנתי באתגרים ובתוכניות העתידיות. בצל הפיגועים האחרונים, חיזקתי את עובדי מד״א והמתנדבים המסורים על פועלם למען עם ישראל והצלת נפשות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לח"כ סופר, על שהקדיש מזמנו והגיע למוקד הלאומי של מגן דוד אדום במטרה ללמוד ולעמוד מקרוב על פעילות הארגון למען אזרחי מדינת ישראל."

אופיר סופר - מד"א
צילום: דוברות מד"א
אופיר סופר - מד"א
צילום: דוברות מד"א
אופיר סופר - מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button